Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sam92

sam92

• Lid sinds 09 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 15:05

Hallo allemaal,

Wanneer ik op het balkje klik waarin ik kan typen, verschijnt er geen toetsenbord! Heel vervelend, want ik kan wel alle apps openen, maar niets typen. Smsen/whatsappen/mailen/facebooken lukt allemaal niet. Wel kan ik mijn pincode invoeren, en bellen. Meer dan dat niet. Dit is al sinds 2 dagen zo! Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

Heb al bij de instellingen van het toetsenbord gekeken, maar daar ligt het niet aan.

Mvg

Bewerkt (24 april 2013 14:35)
Daniel_B

Daniel_B

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 15:24

Neem aan dat je al een soft reset gedaan hebt? Anders even batterij er uit sd card eruit en als dat ook niet helpt, hard reset oftewel terug naar fabrieks instellingen. Is wel drastisch maar zal zeker helpen zorg wel dat je een backup maakt van je bestanden.

sam92

sam92

• Lid sinds 09 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 15:28

Bedankt voor je reactie! Nee ik heb geen reset gedaan, wilde dat pas doen als er geen andere optie was! Jaa, batterij er uit en sd kaart eruit heb ik wel gedaan!

Maar het probleem is al verholpenIk kon niets typen, dus dacht dat ik geen nieuw toetsenbord kon downloaden bij de market! Lang leve spraakgestuurd typen! Die deed het nog wel, en zo heb ik dus een nieuw toetsenbord kunnen downloaden die het nu wel doet!

Daniel_B

Daniel_B

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 9 april 2012
  • 15:46

Ok dat is al beter blijft wel raar waarom je originele weg is maar als het nu werkt voor je, problem solft dan

soraya.rafaì

soraya.rafaì

• Lid sinds 27 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2013
  • 20:54

Daniel_B
Ok dat is al beter blijft wel raar waarom je originele weg is maar als het nu werkt voor je, problem solft dan

Hallo,

Bij mij is hetzelfde aan de hand, alleen ging mijn htc uit waardoor ik mijn ontgrendel code moet intypen en dat kan nu niet omdat mijn toetsenbord weg is..
Weten jullie misschien hoe ik dit probleem kan oplossen, want het is al 3 dagen zo..

Mvg. Soraya Rafai

lexgouweleeuw

lexgouweleeuw

• Lid sinds 14 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2013
  • 16:51

mijne doet het ook niet en ik heb het toestel pas 1 dag

shaierguman

shaierguman

• Lid sinds 05 maart 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2018
  • 17:37

Hallo, Bij mij is hetzelfde aan de hand, alleen ging mijn htc uit waardoor ik mijn ontgrendel code moet intypen en dat kan nu niet omdat mijn toetsenbord weg is.. Weten jullie misschien hoe ik dit probleem kan oplossen, want het is al 3 dagen zo.. Mvg. Soraya Rafai

Ik heb precies het zelfde probleem
Ik heb alleen een samsung galaxy j5 nu kan ik hem niet ontgrendelen omdat ik mijn wachtwoord niet kan intoetsen heeel vervelend dit

Sherraa

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren