Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

RonaldM

RonaldM

• Lid sinds 27 september 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2012
  • 17:13

Heeft iemand hier een mogelijke verklaring voor?

Mijn vrouw gebruik nu een paar weken de Sensation, ‘s avonds gebruikt ze hem niet en gaat het toestel aan de lader. Als ze hem dan volgeladen (100%) ’uit' of ‘vliegtuigmodus’ heeft gezet is het apparaat volgende morgen helemaal leeg, dat wil zeggen dat hij eerst weer aan de lader moet voor dat er iets mee te doen is.

Als je dan ook de volgende dag naar het accuverbruik kijkt zie je in de ‘uit’ stand (zie foto's) het niveau instorten en in de vliegtuigmodus gaat het vreemd genoeg iets geleidelijker..

Bewerkt (24 april 2013 14:27)
Daniel_B

Daniel_B

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2012
  • 22:01

Dat is echt bizar ja lijkt wel of je een batterij drain app hebt ofzo ik heb zoiets nog nooit gezien. Gezond is het niet heb je de batterijwidget van htc zelf al geinstalleerd? Daarmee kun je snel zien of je accu gezond is, dat i
s gewoon een standaard widget. Je kunt ook bellen naar *#*#4636#*#* je komt dan in een menu waar je ook de status kan bekijken van je accu die moet op goed staan, hier staat ook info over je singaal sterkte, wifi, en radio signaal. Hier kun je ook een pingtest doen.
Mijn eerste originele accu ging ook maar 3 tot 4 uur mee maar dat was met intensief gebruik, die raakte ook overhit heb toen naar htc gemaild. Van htc moest ik toen een test doen met mijn scherm op 100% 3x een half uur aan laten staan. De procenten verschil moest ik noteren en aan de hand daarvan bleek dat mijn accu inderdaad niet goed was en kreeg binnen 3 dagen een nieuwe op gestuurd van htc. Ik raad jou ook aan naar htc te mailen en dit probleem uit te leggen.
Verder moet je ook kijken wat van applicaties je open hebt staan, en bv dit forum afspeuren voor tips voor batterijbesparing. Ook op de officiele htc sensation forum bij: hier nog wat tips voor batterijbesparing.
Ben echt benieuwd naar wat het probleem is bij jullie, hou ons maar op de hoogte.
Gr. Daniel B

Bewerkt (24 april 2013 14:28)
RonaldM

RonaldM

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2012
  • 11:52

Daniel B;282066
Ben echt benieuwd naar wat het probleem is bij jullie, hou ons maar op de hoogte.
Gr. Daniel B

Bedankt voor de tips Daniel B, zeker die snelcode *#*#4636#*#*voor status info is erg handig. De e-mail naar HTC is met foto's onderweg, vreemd genoeg hebben ze na 4 dagen nog geen reactie verzonden en meestal zijn ze erg snel.

Daniel_B

Daniel_B

• Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2012
  • 12:05

Ja dat duurt wel erg lang ja bij mij reageerden ze de zelfde dag nog. Ze zullen het nu wel extreem druk hebben met alle vragen over de ics update, die maar uit blijft. Wat ook nog veel scheelt trouwens is je netwerk op gsm only zetten in plaats van gsm/wcmda automatisch als je toch weinig 3g aanhebt. Wattsapp en email komen dan gewoon door alleen als je surft of bv youtube kijkt is hij heel traag, maar dat scheelt heel veel stroom. Omdat hij anders continu naar het sterktse 3g signaal blijft zoeken.

RonaldM

RonaldM

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 10:26

Na lang wachten op een e-mailreactie maar even de chatfunctie gebruikt, advies: zachte reset, harde reset en indien dat niet heeft geholpen moet er een reparatieopdracht gemaakt worden, dit weekend de reset varianten maar eens testen…

Bewerkt (24 april 2013 14:29)
RonaldM

RonaldM

• Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 10:28

Daniel B;282187
Wat ook nog veel scheelt trouwens is je netwerk op gsm only zetten in plaats van gsm/wcmda automatisch als je toch weinig 3g aanhebt. Wattsapp en email komen dan gewoon door alleen als je surft of bv youtube kijkt is hij heel traag, maar dat scheelt heel veel stroom. Omdat hij anders continu naar het sterktse 3g signaal blijft zoeken.
Het gekke is dat het probleem zich alleen voordoet in de uit stand of vliegtuig modus, als het toestel gewoon aanstaat werkt hij gewoon de dag door…

Daniel_B

Daniel_B

• Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2012
  • 11:16

Dat is echt vreemd ja, als het nog is na de soft/hard reset zit er niks anders op als hem te laten reparen. Dit is uiteraard kosteloos want de service van htc is buiten gewoon goed vind ik, maar je bent hem wel 2 tot 3 weken kwijt en dat is wel minder. Succes ermee grtz

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren