Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

trekdrop

trekdrop

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 19:37

Beste mensen!,

Kunnnen julli mij vertellen wat op dit moment de aller beste rom is. Ik ben nieuw met het rooten van de sensation en wil het morgen gaan doen…. maar ik wil het graag in 1x goed doen. Ik wil graag dat mijn telefoon sneller gaat en wat apps er op zetten die reclame en licenties van apps af kan halen. Sense het uiterlijk vind ik wel mooi maar is niet al te belangrijk aangezien je ook een launcher daar voor kan gebruiken. kan je mij helpen???

Bewerkt (24 april 2013 14:24)
DJ-Galaxy

DJ-Galaxy

• Lid sinds 11 maart 2012
  • Berichten 404
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 20:28

Als het gaat om de reclame en licenties is alleen rooten al goed genoeg en hoef je helemaal geen andere rom te kiezen.

Groeten Dirk

trekdrop

trekdrop

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 22:37

Maar mocht ik toch een andere rom er op wil zetten welke is dan de beste. Ik wil ook graag dat ie wat sneller loopt met of zonder sense.

louis1947

louis1947

• Lid sinds 17 augustus 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2012
  • 10:34