Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

trekdrop

trekdrop

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 19:37

Beste mensen!,

Kunnnen julli mij vertellen wat op dit moment de aller beste rom is. Ik ben nieuw met het rooten van de sensation en wil het morgen gaan doen…. maar ik wil het graag in 1x goed doen. Ik wil graag dat mijn telefoon sneller gaat en wat apps er op zetten die reclame en licenties van apps af kan halen. Sense het uiterlijk vind ik wel mooi maar is niet al te belangrijk aangezien je ook een launcher daar voor kan gebruiken. kan je mij helpen???

Bewerkt (24 april 2013 14:24)
DJ-Galaxy

DJ-Galaxy

• Lid sinds 11 maart 2012
  • Berichten 404
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 20:28

Als het gaat om de reclame en licenties is alleen rooten al goed genoeg en hoef je helemaal geen andere rom te kiezen.

Groeten Dirk

trekdrop

trekdrop

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2012
  • 22:37

Maar mocht ik toch een andere rom er op wil zetten welke is dan de beste. Ik wil ook graag dat ie wat sneller loopt met of zonder sense.

louis1947

louis1947

• Lid sinds 17 augustus 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2012
  • 10:34

Op het ogenblik heb ik er de Rom van Funzy op staan. ICS 4.03 en Sense 3.6. Elegancia vind ik ook een mooie rom. Maar, en nu komt het, het heeft ook veel te maken met smaak en die, is verschillend, zoals je weet. Als ik jou was (dat ben ik ook geweest) ging ik meerdere roms uitproberen. Wat vind jij mooi, die ene met sense en wat andere kleurtjes enzo. Of je ‘kotst’ van Sense en gaat voor Senseless of zelfs voor Miui. Wat sneller loopt? Dat is meten in tienden van seconden en vooral het ‘snelle’ gevoel. We kunnen je maar een klein beetje op weg helpen, verder de weg aflopen moet je in je eentje doen. Bezoek ook eens Tweakers en XDA developers. Maak het jezelf niet zo gemakkelijk.
Kijk voor de verschillende roms eens hier: http://www.htcsensationroms.com/
18-3-12: En nu de Rom van DutchDanny erop gezet, ook ICS 4.03 en Sense 3.6,door gebruik te maken van verschillende kernels kan je kiezen uit 1.2, 1.5 en 1.7 GHz. Gekozen voor 1.2 vanwege de batterij, is wat zuiniger. Ik houd van Roms met ‘dass gewisse etwas’ die er door andere icons wat gelikter uitziet en je kan kiezen wat je wel en niet aan apps erop wil zoals Location, Aandelen, Twitter, Facebook, Flickr enz. Dat heeft voor mij meerwaarde, niet de snelheid. Ik ben zelf 65 dus ook niet meer zo speedy.

trekdrop

trekdrop

• Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 20:25

louis1947 super bedankt!!!! ik vind sense er best mooi uit zien en omdat ik ergens had gelezen dat sense de snelheid afneemt dacht ik misschien wel goed om senseless tegaan. is het verwijderen en er op zetten van een rom makkelijk? en ik vind over op het internet tutorials hoe je een rom op je sensation moet zetten maar heel eerlijk soms straan er dingen waar ik de ballen van begrijp….. misschien heeft iemand hier een noob vrije tut??

Bewerkt (24 april 2013 14:25)
louis1947

louis1947

• Lid sinds 17 augustus 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2012
  • 22:09

Ik vind niet dat sense rom veel trager werkt dan senseless, maar dat is gevoelsmatig. Hulp bij rooten zoals http://www.androidworld.nl/forum/htc-sensation/21863-hulp-bij-rooten-van-sensation.html hier is zeer goed uitgelegd. Maak voor jezelf een lijstje met de begrippen waar je niets mee kunt dan kan er meer gericht geholpen worden. Hier op de blauwe balk bij wiki staan ook veel tutjes. Succes.

Bewerkt (24 april 2013 14:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren