Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

daviddebie

daviddebie

• Lid sinds 09 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 9 december 2011
  • 16:51

Beste adroiders,

Na de laatste update (1.50.401.1) was mijn sensation op een aantal punten traag (na het sluiten van bepaalde applicaties kreeg ik vaak een wit scherm met htc logo en tijdens typen bleef een toets vaak hangen). Las toen ergens dat het hielp om hem terug te zetten op fabrieksinstellingen. Dat heb ik gedaan en daarna begon hij automatisch alle applicaties weer te downloaden, maar na een paar apps geinstalleerd te hebben gaf ie aan dat het geheugen vol zat en er niks meer geinstalleerd kon worden, terwijl het interne geheugen toch op 1.01 GB vrije ruimte staat.
Bovendien loopt hij nu vast als ik hem weer op fabrieksinstellingen wil zetten, dus dat gaat ook niet meer werken.

Iemand tips, of maar terugsturen naar HTC (voor de 3e keer inmiddels)?

Groet

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
Pennottie

Pennottie

• Lid sinds 22 oktober 2010
  • Berichten 229
  • Reputatie 0
  • 10 december 2011
  • 10:10

eerst aanmelden met een ander google-account, dan download 'ie niet meteen al die apps. Geloof dat het dan wel goed gaat Succes!

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 10 december 2011
  • 13:47

Pennottie;246666
eerst aanmelden met een ander google-account, dan download 'ie niet meteen al die apps. Geloof dat het dan wel goed gaat Succes!

Het maakt niet uit of die al die apps weer download want die apps had die er voor ook al en toen was die niet vol, Het kan zo zijn dat je wat apps misschien naar de sd kaart moet verplaatsen.
Hier is een app voor die aan geeft makkelijk welke app verplaats kan worden naar de sd, Hier door word je telefoon geheugen ook minder vol.
https://market.android.com/details?id=mobi.infolife.app2sd&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm1vYmkuaW5mb2xpZmUuYXBwMnNkIl0.

daviddebie

daviddebie

• Lid sinds 09 december 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 11 december 2011
  • 18:34

Bedankt voor de tips. Lag niet aan apps naar sd want ik had alle applicaties die naar sd konden al overgezet. Heb na reset via hardware (dat lukte nog wel) gelukkig alles een voor een kunnen downloaden en tot nu toe geeft ie nog geen foutmelding, dus hoop het beste

Mretep

Mretep

• Lid sinds 30 juni 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 11:20

Heb hetzelfde probleem. Na afsluiten app krijg ik ook wit scherm te zien. Zeer irritant. GA maar weer eens bellen met HTC

Bewerkt (24 april 2013 13:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren