Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

cryptstyling

cryptstyling

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 10 december 2011
  • 01:53

Misschien een late reactie maar dit kan je misschien wel helpen.

Soms na het installen van een rom heb ik ook wel eens het probleem dat titanium backup aangeeft dat het geen root acces heeft.
Niks aan de hand. Sommige roms “hebben even tijd nodig om alles op je telefoon goed weg te zetten.
Ik denk dus na het installen dat je gelijk in de market gaat en titanium download.

Volgende x als je de instellingen doet na een rom laat de rom dan even 10 min. draaien. Telefoon gewoon even weg zetten.
Heb je daar het geduld niet voor doe dan na de installatie van titanium backup je telefoon opnieuw opstarten.
Dan als je opnieuw opstart zie je dat je titanium gelijk werkt.

Busybox hoef je inderdaad niet meer te installen. Zit in bijna alle roms verwerkt.

Als je de volgende x een nieuwe rom gaat installen doe dan in titanium backup de batch optie en kies bij backup voor ”Back-up apps en systeemdata van alle gbruikers“.
Bewaart gelijk de setting je telefoon zoals hoe je widgets ook ingesteld staan.
Na een nieuwe rom doe je de restore functie ”Herstel ontbrekend apps + alle systeemdata".

Heb je gelijk je schermen weer terug zoals jij het had ingesteld voor de nieuwe rom. Dus hoef je niet weer alles in te gaan stellen zoals je widgets.

Ik doe het altijd zo en nooit problemen mee gehad.

Voor hulp kan je altijd PM.

Succes

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
SakasakaHeyhey

SakasakaHeyhey

• Lid sinds 10 augustus 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 13 december 2011
  • 12:18

Hoi crypstyling. Ik ben blij met jouw bevinding, want jij slaat de spijker direct op de kop. Ik ga inderdaad gelijk naar de market om TitaniumBackup te downloaden……dus voortaan toch maar even geduld hebben hahaha.

Alles werkt nu gelukkig naar behoren. Bedankt voor de tip

Misschien weet jij dat ook wel…..hoort niet helemaal in dit topic thuis, maar wanneer er een update is van je Custom ROM hoe kan je deze dan het beste installeren? Doe je dan exact dezelfde handelingen als een hele nieuwe ROM of gaat dit anders in zijn werk?

Bewerkt (24 april 2013 13:52)

Phone: Samsung Galaxy S4
Rom: Cyanogenmod 11

cryptstyling

cryptstyling

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 20 december 2011
  • 16:28

Ben ik weer met mijn late reactie.

Ik doe in recovery clear cache en daarna clear dalvik cache. Dan update rom installeren en voila

Bewerkt (24 april 2013 13:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren