Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MightySensation

MightySensation

• Lid sinds 02 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 december 2011
  • 20:39

Ik heb enkele maanden geleden een abbonnement afgesloten bij vodafone.
Eerst maakte ik gebruik van nummerbehoud en had dus mijn verbinding nog bij t-mobile lopen.
Nadat deze periode voorbij was begon het gebruik van het vodafone simkaartje.

Na enkele dagen begon de telefoon te rebooten en blijft dit dan ook elke minuut doen.
Na een tijd gezocht te hebben, merkte ik dat de telefoon bijna niet uitvalt als ik de netwerkmodus instel op (alleen WCDMA). Natuurlijk is dit wel een tijdelijke oplossing, maar wil ik vol gebruik kunnen maken van mijn telefoon. Ook omdat wanneer ik hem op ALLEEN WCDMA instel ik niet overal netwerk heb. Vodafone zegt “wij moeten hem dan opsturen heeft u al een keer geprobeerd om uw telefoon naar fabrieksinstellingen te resetten”. Dat heb ik direct geprobeerd en ook hiermee geen succes.
Nu ben ik al 1 simkaart en meerdere weken verder maar het begint mij nu steeds meer te irriteren. Ook heb ik het probleem dat hierdoor de batterij snel leeg is of opeens nog maar 8% aangeeft en wanneer ik de simkaart eruit haal en dan opstart het niveau opeens op 40% staat.

Sinds gister start ook de front camera niet meer op. Ik kan met de normale camera foto's maken maar zodra ik de front camera aanzet, krijg ik zwart beeld en wil ook de normale camera niet meer aangaan.

Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?? Ik hoop dat er mensen zijn die dezelfde problemen hebben en weten of er iets aan te doen valt.

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
Famous1303

Famous1303

• Lid sinds 30 mei 2011
  • Berichten 132
  • Reputatie 0
  • 5 december 2011
  • 11:15

Ik zou gewoon terug gaan naar T-mobile verhaal uitleggen.
Waarschijnlijk sturen hun hem op ter reparatie.

Dit is natuurlijk niet normaal, ook niet dat steeds meer kapot gaat.

Bewerkt (24 april 2013 13:49)
MightySensation

MightySensation

• Lid sinds 02 december 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 december 2011
  • 23:52

Dankjewel voor de reactie ik ben al 2 keer bij Vodafone geweest en zie op internet meerdere met het rebooten probleem en wilde daarom eerst proberen of.iemand hier een oplossing weet. Bij Vodafone zeggen ze simpelweg eerst fabrieksinstellingen en daarna moeten ze hem opsturen. Weet iemand nog mogelijkheden?

Bewerkt (24 april 2013 13:50)
tony32

tony32

• Lid sinds 27 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 10:02

Hoi, Ik heb nu 4 maanden een sensation en kreeg na een week ook dat ie spontaan uitviel. Eerst nog af en toe, later paar keer per dag. Ook ene keer volle batt en andere moment viel ie uit omdat ie ineens op 1% stond, na opstarten weer 50% of zo. nieuwe batt gekocht, ging 1 dag goed en daarna begon de ellende weer. Terug gestuurd, boardswap, na 5 dagen weer terug en 24 uur later weer dezelfde problemen. Weer terug, weer boardswap en toen ik m terug kreeg zag ik dat ze een sticker met nieuw imei nummer over de oude hadden geplakt. met andere woorden, zelfde moederboord andere sticker. Op de oplader gelegd voor de nacht, andere ochtend beneden aangekomen was het hele toestel uitgevallen en kreeg m nooit meer aan. Htc zeer boos opgebeld en kreeg te horen dat ze een aanvraag voor nieuw toestel gingen plaatsen. Na ruim een week pas een antwoord. Ik krijg een nieuwe! Jippie.. Dag daarna kwamen ze m ophalen. Bijna 2 weken later kreeg ik de nieuwe pas en gewoon weer van dynafix, dus waarschijnlijk een refurbished toestel. Heb nu een uur of 20 en is nog niet uitgevallen. Ik hou mijn hart vast want ik denk dat de ellende later op de dag weer gaat beginnen.. beetje negatief misschien maar ik ben volledig alle vertrouwen kwijt in HTC en de service is echt beroerd. Zo lang wachten voor je een nieuwe krijgt, echt niet normaal. Een telefoon van €500,- moet t gewoon goed doen en als dat niet zo is moeten ze m gewoon omruilen voor nieuw model. Dit is in ieder geval mijn laatste htc!
Het is mijn 3de en over de vorige HTC Desire ben ik zeer te spreken. Maar helaas, de service doet t m.
Succes met je toestel en hoop voor je dat alles met minder problemen verloopt als bij mij.

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2012
  • 23:32

http://www.androidworld.nl/forum/htc-sensation/23420-spontaan-uitvallen-alsof-hij-stroomloos-raakt.html

In deze thread staan deze klachten uitgebreid beschreven, helaas heeft nog niemand een oplossing, we verzamelen reacties van mensen met hetzelfde probleem zodat we richting consumentenbond of kassa de zaak aanhangig kunnen maken. HTC doet nl alsof er niets aan de hand is…. Graag ook jullie reacties en klachten even mailen. Hoe meer zielen….

Marcel20vt

Marcel20vt

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 10:36

Wat doet kassa enzo dan ook niks
De persoon die een probleem met zijn telefoon moet naar de winkel terug of de telefoon weer opsturen
Elk merk heeft wel problemen dan ga je ook toch niet direct naar de consumentenbondof kassa je gaat toch eerst zelf oplossen

snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 10:03

Marcel20vt;263848
Wat doet kassa enzo dan ook niks
De persoon die een probleem met zijn telefoon moet naar de winkel terug of de telefoon weer opsturen
Elk merk heeft wel problemen dan ga je ook toch niet direct naar de consumentenbondof kassa je gaat toch eerst zelf oplossen

Hoi Marcel, het gaat er om dat blijkt dat heel veel mensen dezelfde klacht hebben, HTC beweert dat er niets aan de hand is. Vaak is via de weg van kassa oid te bereiken dat ze serieus gaan kijken naar de klachten als groep ipv het oplossen van klacht voor klacht. Natuurlijk blijf ik mijn telefoon opsturen, ik heb zelfs al een hele andere maar er zijn nog heel veel mensen met dezelfde klachten die we op deze manier misschien kunnen helpen

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
Marcel20vt

Marcel20vt

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 13:40

Hoeveeltelefoons verkopen ze
Er zijn altijd een paar niet goed zijn .
Maar je hoort ook altijd mensen die klagen over baterij enz
Zulke mensen moeten gewoon weer terug naar een gewoone telefoon
je weet zelf als je zon high end toestel koop dat ze ook meer vebruik vragen
Nee heb ja kan jekrijgen

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 18:06

Marcel20vt;264241
Hoeveeltelefoons verkopen ze
Er zijn altijd een paar niet goed zijn .
Maar je hoort ook altijd mensen die klagen over baterij enz
Zulke mensen moeten gewoon weer terug naar een gewoone telefoon
je weet zelf als je zon high end toestel koop dat ze ook meer vebruik vragen
Nee heb ja kan jekrijgen

Idd er worden zoveel telefoons gemaakt in fabrieks is gewoon lopende band werk, Ik heb zelf bij een reparatie punt stage gelopen waar pc's van futju siemens binnen kwamen, mabooks printers van epson en ipods.
Ik zag ook heel veel klachten voorbij komen en dan test ik dat en kom ik het helemaal niet tegen, Bijv had een ipod shuffle een keer die moest muziek laten haperen tijdens het hard lopen dus ik ben echt buiten stukje gaan lopen buiten voor de gein 10 min maar dat ding deed het gewoon goed.

Je kan sommige fouten niet eens zien of gelijk fixen als ze een boardswap doen en dat ding heeft nog zelfde probleem, Dan heeft die moederbord gewoon de zelfde fout dat kan gebeuren hij werkt dan even goed en blijkt later toch dat probleem te hebben als die echt actief word gebruikt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren