Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tsubasa

Tsubasa

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 10 november 2011
  • 10:31

Hi there,

deze week speel ik met mijn nieuwe HTC Sensation XL. Leuk toestelletje!

Hiervoor had ik een Desire, waarbij je nog kon scrollen met je achtergrond in HTC Sense. Met de nieuwe HTC Sense zoals deze op de Sensation toestellen zit, kun je niet meer scrollen. De achtergrond die je ziet is dus altijd (gok ik) 480x800.

Maar het vreemde vind ik dus dat als je een wallpaper kiest als achtergrond en je 'm moet bijsnijden, dat hij toch altijd een langwerpig rechthoek laat zien wat je niet kan wijzigen (ik gok 960x800), in plaats van een hoog rechthoek.

Het langwerpige rechthoek wekt de indruk dat je toch wallpaper kan scrollen, wat dus niet zo is. En je moet ook maar gokken met het bijsnijden en dan maar kijken of het een beetje mooi wordt. Als je bijv. de rechterkant van een wallpaper wil als achtergrond, werkt dat niet eens omdat je selectie dan te veel in het midden zit.

Waarom is er niet gewoon een hoog rechthoek voor 480x800 beschikbaar voor bijsnijden?

Is dit een bug in HTC Sense, een vergeten stukje code?

Groet,

Tsubasa.

Bewerkt (10 november 2011 10:31)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 10 november 2011
  • 10:43

uit mijn hoofd weet ik dat je bij launcherPro een instelling hebt om je achtergrond wel/niet mee te laten scrollen.
Voor de rest weet ik niet wat de mogelijk heden zijn met de htc sensation

Bewerkt (10 november 2011 10:43)
Tsubasa

Tsubasa

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 10 november 2011
  • 10:45

Thanks voor je opmerking, maar ik hoef geen scrollable wallpaper of een andere launcher, ik wil gewoon een ‘portrait’ 480x800 wallpaper kunnen zetten zonder 'm te hoeven bijsnijden in een belachelijk formaat :p

Bewerkt (10 november 2011 10:45)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 10 november 2011
  • 21:11

Klopt ik was het ook gewent bij me sony ericsson volgens mij ja, Volgens mij kont me desire hd het ook al niet meer en me htc sensation en nu htc sensation xe ook niet.

Bewerkt (10 november 2011 21:11)
Tsubasa

Tsubasa

• Lid sinds 18 mei 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 november 2011
  • 11:43

Ik vind het echt raar dat dan vergeten is het bijsnijkader te veranderen als het scrollen niet meer kan. Ik zie dat toch echt als bug. Kijken wat ICS ervan gaat bakken…

Ik heb het inmiddels opgelost door maar gewoon Wallpaper Wizardrii app te gebruiken, daar kun je gewoon een wallpaper kiezen en zeggen dat ie ‘Fit Display’ moet, works like a charm.

Bewerkt (14 november 2011 11:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren