Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jssollie

jssollie

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 3 november 2011
  • 23:18

Hallo,Er zijn meerdere mensen die problemen melden met het vergrendelen van de telefoon, bijvoorbeeld dat het scherm weer gaat branden na het vergrendelen.
Ik heb ook wanneer ik mijn scherm vd vergrendeling af wil halen dat de lampjes onder (home etc.) Even gaan branden en dan weer uit gaan, scherm gaat nieteens aan.
Dan moet ik echt 3 a 4x drukken voor t scherm aan gaat.
Ook verschijnt de optie van telefoon uitschakelen en opnieuw opstarten etc wel es zomaar in beeld…

Oftewel, mijn vergrendelknopje werkt niet zoals het hoort, zéér hinderlijk.
Vriend van me heeft ook een Sensation, nergens last van.

Zijn er mensen die hun telefoon voor reparatie hebben opgestuurd hiervoor?
Zoja, wat heeft HTC toen gedaan?
Hoe lang duurde dat?
kostte het iets?

Het probleem is, ik word over 2 weken aan mn schouder geopereerd en kan dan mijn telefoon niet missen, want een laptop werkt niet bepaald fijn met 1 arm..Ik hoor graag jullie ervaringen!

Bewerkt (3 november 2011 23:18)
dvr

dvr

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 4 november 2011
  • 15:28

Dat wil ik ook wel weten, of opsturen zin heeft.. begin het nu zat te worden, ik heb met dit ding al zoveel problemen. Htc/Android mag wel eens met oplossingen gaan strooien

Bewerkt (4 november 2011 15:28)
jssollie

jssollie

• Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 4 november 2011
  • 15:33

ja precies…

zal binnenkort eens vragen of ik paar uurtjes het hoesje van die vriend van me kan gebruiken, misschien dat het gewoon aan het hoesje ligt.
in dat geval wil ik proberen te regelen dat ik gewoon een nieuw achterkantje krijg, ipv dat ik mijn telefoon eerst weer 3 weken kwijt ben…

Bewerkt (4 november 2011 15:33)
jssollie

jssollie

• Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 4 november 2011
  • 15:42

ja precies…

zal binnenkort eens vragen of ik paar uurtjes het hoesje van die vriend van me kan gebruiken, misschien dat het gewoon aan het hoesje ligt.
in dat geval wil ik proberen te regelen dat ik gewoon een nieuw achterkantje krijg, ipv dat ik mijn telefoon eerst weer 3 weken kwijt ben…

Bewerkt (4 november 2011 15:42)
jssollie

jssollie

• Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 4 november 2011
  • 18:48

Net even geprobeerd, ligt dus NIET aan het achterkantje.. ook met achterkantje van een vriend die nergens last van heeft gebeurt precies hetzelfde.

Bewerkt (4 november 2011 18:48)
dvr

dvr

• Lid sinds 18 augustus 2011
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 7 november 2011
  • 20:18

mm jammer..

Bewerkt (7 november 2011 20:18)
jssollie

jssollie

• Berichten 197
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 08:47

ja inderdaad, zou makkelijk zijn…

weer even contact gehad met HTC, kreeg het volgende:

k begrijp dat u momenteel problemen ondervindt met uw toestel.

Om dit te verhelpen zou ik graag vragen of u de volgende handelingen kunt uitvoeren:

- Heeft het toestel recent een update gehad?

- Heeft u recentelijk applicaties geïnstalleerd? Zou u deze dan kunnen verwijderen?

- Een zachte reset uitvoeren door de batterij uit het toestel te verwijderen terwijl deze ingeschakeld is.

- Voer een harde reset uit:

(alles opgeslagen op de SD-of SIM-kaart zal niet worden beïnvloed ) Het apparaat zal terug te keren naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen. Met deze handeling zal alle gegevens op uw toestel verloren gaan.

Dit doet u als volgt: Ga naar Instellingen > SD en telefoon geheugen > Terug zetten op fabrieksinstellingen.

Mochten deze stappen niet tot een oplossing leiden, kunt u reageren op deze email. Ook met verdere vragen kunt u op die manier bij mij terecht. Als dit antwoord uw probleem heeft opgelost, en u heeft geen verdere vragen sluit u dit ticket door het volgen van de link hieronder. Bij de sluiting van het ticket wordt u uitgenodigd om onze Customer Satisfaction Survey in te vullen, die niet meer dan 1 minuut in beslag neemt om te voltooien.

en anders dus opsturen, duurt 2 a 3 weken… dan wacht ik er nog maar eventjes mee.

Bewerkt (8 november 2011 08:47)
jon

jon

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2012
  • 11:04

Ik heb dus het zelfde probleem met mijn aan/uit knopje. Blijft op een rare manier “hangen” ofzo en als ik dan op mijn home button links onder druk krijg ik elke keer dat er een screenshot gemaakt word welke als afbeelding opgeslagen wordt bij mijn camera beelden. heel erg irritant kan ik wel zeggen.

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
BartuS89

BartuS89

• Lid sinds 19 februari 2010
  • Berichten 78
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2012
  • 12:27

Zelfde probleem heb ik..
En ook met die screenshot,,
Voor dat ik de laatste update van HTC kreeg had ik hier geen last van..

Denk zelf dat het aan de update ligt..

wacht nog even af met de 4.0.. Als daar geen verbetering op zit dan stuur ik hem denk ik wel op..

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
mototje

mototje

• Lid sinds 13 maart 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2012
  • 14:31

ik heb het probleem een tijd gehad met de volume toets (harder).. soms had ik er voortdurend last van, soms maar af en toe… soms enkele weken niet, en dan weer een week de hele tijd. nu al een aantal weken geen last meer van, heb hem niet op laten sturen.

Bewerkt (24 april 2013 14:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren