Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Silas

Silas

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2011
  • 21:45

Beste heren en dames van dit forum,

Ik ben al een tijdje de (trotse) bezitter van een HTC sensation, en heb er nu (sinds het oplossen van het uitvalprobleem) nog maar een puntje over dat mij zorgen baart. Dit betreft de oplopende temperatuur tijdens gebruik. Soms als ik een spelletje aan het doen ben, of wanneer tijdens het navigeren in de auto mijn bijrijder eventjes iets opzoekt op internet stijgt de temperatuur dusdanig dat ik echt het idee krijg dat dit kwalijk kan zijn voor het mobieltje. Hoge temperatuur is natuurlijk ook nooit heel erg fijn in gebruik, behalve in de winter bij de bushalte.

Ik heb dus gehoord van Mugen power batteries die meer vermogen bezitten (1800mAh als ik het goed heb ipv iets van 1440). De verlenging van de gebruiksduur is dan nog niet eens het punt dat het voor mij interessant maakt, maar ik herinner mij ooit gelezen te hebben dat een gebruiker van een batterij met meer vermogen verklaarde dat zijn mobieltje niet meer zo opwarmde bij gebruik wanneer hij deze zwaardere batterij gebruikte.

Mijn vraag komt neer op: Klopt dit?? Zijn er meer gebruikers van een batterij met meer vermogen die ook kunnen zeggen dat hij minder opwarmt?? Maakt dit weinig of veel uit?? Details zijn welkom, en ook als het niet zo is zou ik graag meer weten over deze batterij.

Dus.. Wie heeft er een en helpt mij

Groetjes Silas

Bewerkt (30 oktober 2011 21:45)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2011
  • 19:25

Dat die een beetje warm word maakt niet uit hij is gewoon druk bezig en is een klein apparaatje dus ja

Bewerkt (31 oktober 2011 19:25)
Silas

Silas

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 1 november 2011
  • 09:39

alles goed en wel, maar ik vind het zelf gewoon onprettig, vandaar de vraag, maar gebruikt niemand hier die batterij? Geen gebruikerservaringen??

Bewerkt (1 november 2011 09:39)
xjeagerbombx

xjeagerbombx

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 1 november 2011
  • 15:43

Er staat zelfs in de handleiding dat het toestel bij intensief gebruik warm kan worden…

Bewerkt (1 november 2011 15:43)
wilcoelskamp

wilcoelskamp

• Lid sinds 26 augustus 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 4 november 2011
  • 20:11

Ik gebruik de Mugen batterij. Het is heel wisselend of ik veel langer met de batterij doe. Afhankelijk of ik veel met WIFI/ etc… speel.

Maar heb wel het idee dat ik gemiddeld zeker 1 dag en wat uurtjes op de batterij draai

Bewerkt (4 november 2011 20:11)
vaatwastabletje

vaatwastabletje

• Lid sinds 21 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 7 november 2011
  • 17:27

mijn toestel werd zelfs zo heet dat het begon te smelten, maar dit probleem is na 2 maanden verholpen, NIET DOOR HTC.
htc heeft meerdere malen geprobeerd mijn toestel op te halen en zelfs dat was te moeilijk..

iedergeval, ik hoorde ook telkens dat warm worden normaal was.. maar smelten niet.. dus hou het in de gaten

Bewerkt (7 november 2011 17:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren