Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wier

wier

• Lid sinds 02 juli 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2011
  • 19:00

Ik kan met mijn Vodafone branded Sensation geen mail versturen via wifi,heb zelf al een beetje uitgezocht wat mogelijk het probleem is. Via het mobiele netwerk van Vodafone gaat het wel, dus het heeft te maken met de speciale SMTP server van Vodafone die niet werkt op ons Ziggo wifi netwerk.
Vindt dit zelf wel een beetje vervelend aangezien ik nog wel eens wat bijlages mee verstuur en die juist om de data een beetje in de hand te houden via wifi wil versturen.
Ik weet zeker dat dit een bekend probleem is hoor graag of er ook eenvoudig wat aan te doen is.

Bewerkt (25 oktober 2011 19:00)
snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2011
  • 21:17

Ligt aan welke mailserver je gebruikt om te versturen, sommige willen niet via een wifi verzenden, je kan gratis servers downloaden bv van gmail die het dan wel kunnen versturen. Het binnenhalen moet geen problemen opleveren vanaf je eigen pop server. Succes!

Bewerkt (25 oktober 2011 21:17)
jon

jon

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 21 november 2011
  • 18:21

Ik heb dit als ik bij andere op een wifi netwerk zit. Thuis gaat het goed, geen probleem. Bij andere moet ik dan dus even mijn wifi uitzetten en op het mobile netwerk gaan prutsen.
Die servers downloaden waar hierboven over gesproken wordt, hoe wat waar? Waar moet ik dan naar zoeken en instellen etc?

Bewerkt (21 november 2011 18:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren