Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

sandervelthoven

sandervelthoven

• Lid sinds 14 november 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 10:56

Het blijkt dat de htc evo 3d acccu het ook goed doet in de htc sensation. Super chilll want deze batterij is groter en daardoor kan je telefoon langer mee. Ik kreeg vandaag onderstaande e-mail:

Is de batterij van uw HTC Sensation ook zo snel leeg? En mist u hierdoor ook vaak belangrijke oproepen en berichten? Wij hebben nu een oplossing om langer bereikbaar te kunnen zijn.
Er gingen al geruime tijd geruchten dat de batterij van de HTC Evo 3D ook op de HTC Sensation zou passen. XXX heeft hier onderzoek naar gedaan en nu blijkt dat dit inderdaad het geval is.

Nu vraagt u zich misschien af wat dit voor u betekent. Het zit zo, de batterij voor de HTC Sensation heeft een capaciteit van 1560mAh terwijl de batterij voor de HTC Evo 3D een capaciteit heeft van maar liefst 1730mAh. Door uw batterij te verwisselen kunt u een stuk langer gebruik maken van alle mogelijkheden die de HTC Sensation u biedt en blijft u gebruik maken van een originele HTC batterij.

Om de HTC Evo 3D batterij (BA S590) in de HTC Sensation te plaatsen moet de batterij er op de kop (met het logo naar de onderkant) in. Beide batterijen hebben namelijk exact dezelfde afmetingen, alleen de contact punten zitten tegen over gesteld. De batterijen van beide smartphones hebben namelijk exact dezelfde afmetingen.

Kortom, deze originele HTC EVO 3D batterij zorgt ervoor dat u een stuk langer gebruik kunt maken van uw HTC Sensation!

Edit; ik zie dat xda developers het ook heeft getest en het werkt

Bewerkt (17 oktober 2011 10:56)
dennisvandeven86

dennisvandeven86

• Lid sinds 22 februari 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 11:44

Hoeveel langer kan zo'n accu in de praktijk mee? Die mAh zegt me namelijk niet zoveel…

Bewerkt (17 oktober 2011 11:44)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 11:52

Staar je niet blind op het verschil in batterij-duur.
Het verschil is 170mA an dat zorgt er heus niet voor dat je uren langer met je toestel kunt doen.
Misschien merk je het verschil geeneens in dagelijks gebruik.

Bewerkt (17 oktober 2011 11:52)

Samsung Galaxy S8+

Boljee

Boljee

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 15:15

AVS;227850
Staar je niet blind op het verschil in batterij-duur.
Het verschil is 170mA an dat zorgt er heus niet voor dat je uren langer met je toestel kunt doen.
Misschien merk je het verschil geeneens in dagelijks gebruik.

Dus wat zou dan het voordeel zijn??

Bewerkt (17 oktober 2011 15:15)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 20:54

Wel benieuwd eigenlijk ook al is het iets meer, Want als het echt niet veel is is het niet de moeite echt om hem aan te schaffen.

Bewerkt (17 oktober 2011 20:54)
danny79

danny79

• Lid sinds 09 september 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2011
  • 10:19

Accu is iets meer dan een tiende groter, dus zal die ongeveer iets meer dan tiende langer meegaan.

Heb zelf geen probleem met de levensduur van de accu. Gebruik hem toch best veel en red het zeker de hele dag…. Met wat minder gebruik zelfs 2….Heb alleen synchroniseren iets aangepast en het schermverlichting op auto gezet.

In het begin wel erg getwijfeld aan de accu maar na anderhalve maand gebruiken is de accu toch beter gaan presteren.

Bewerkt (22 oktober 2011 10:19)
datobe

datobe

• Lid sinds 18 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2011
  • 20:10

danny79;229930
Accu is iets meer dan een tiende groter, dus zal die ongeveer iets meer dan tiende langer meegaan.

Heb zelf geen probleem met de levensduur van de accu. Gebruik hem toch best veel en red het zeker de hele dag…. Met wat minder gebruik zelfs 2….Heb alleen synchroniseren iets aangepast en het schermverlichting op auto gezet.

In het begin wel erg getwijfeld aan de accu maar na anderhalve maand gebruiken is de accu toch beter gaan presteren.

Hoe heb je dat precies aangepast? Wat heb je precies gedaan?
Alvast dank
mvg
David

Bewerkt (30 oktober 2011 20:10)
hholwerda

hholwerda

• Lid sinds 30 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 november 2011
  • 21:34

datobe;233178
Hoe heb je dat precies aangepast? Wat heb je precies gedaan?
Alvast dank
mvg
David

Ja dat zou ik ook wel willen weten.
De mijne houdt het een dag uit en dan gebruik ik hem gemiddels.

Bewerkt (2 november 2011 21:34)
danny79

danny79

• Lid sinds 09 september 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 3 november 2011
  • 18:56

Ik weet niet wat je voor accuduur verwacht van je gsm….. Ik vind het normaal als je je gsm redelijk wat gebruikt (waarvoor die uit eindelijk ook voor gemaakt is…) dat je hem gewoon elke dag aan de lader moet hangen.
Wat bij mij de accuduur zeker tengoede is gekomen is de synchronisatie van bijvoorbeeld je email van elk kwartier of half uur te verlengen naar een uur.
Ook heb ik de tijden waarop je frekwenter wil synchroniseren iets gewijzigd. Weet niet meer waarop dit allemaal standaard stond.

Ook kan je bij de instellingen van je wifi aangeven dat deze na een kwartier uit gaat als je gsm inaktief is.

Verder is en blijft je scherm een energie vreter… Bij mij stond schermhelderheid niet op automatisch maar continu op gemiddeld.

Heb de schermhelderheid ook op een vijfde gehad ofzo, scheelde wel veel wat betreft accu maar als dan het zonnetje in je scherm schijnt zie je ook meteen niks keer….. Erg zonde van het mooie scherm…

Al met al is de accuduur gewoon wel redelijk goed te noemen vind ik, al moet ik zeggen dat de galaxy s2 van mijn vriendin het wel langer uit houd dan mijn sensation

Bewerkt (3 november 2011 18:56)
louis1947

louis1947

• Lid sinds 17 augustus 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 15 november 2011
  • 23:12

Ik heb sinds vandaag de ankerbattery in gebruik 1900 mAH. De originele batterij ging bij mij ‘s nachts altijd aan de lader, was ook geen probleem. Maar bij wat langere (trein of vlieg)reizen, heel intensief gebruiken, gingen de % tochwel hard achteruit. Hoop dat Sensation met ankerbatterij het 2 uur langer volhoudt. En zo heb ik nog een reserve batterij, voor het geval. En anders zo’n Duracell geval, dan houdt hij het ook nog vol naar Jakarta. (23 uur vliegen)

Bewerkt (15 november 2011 23:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren