Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dennisvandeven86

dennisvandeven86

• Lid sinds 22 februari 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 09:48

Volgens mij is het grote probleem toch echt hardwarematig. Heb me erin verdiept en interessante theorieën gevonden. Ik denk dat het ligt aan het zwarte plastic knopt onder de aan-/uitknop van de cover. Als je je cover eraf haalt dan zie je het zwarte stukje plastic zitten. Dit stukje plastic is links naar beneden gezakt als je het probleem van dit topic hebt. Er wordt aangeraden om met je nagel of een klein scherp voorwerp het stukje plastic omhoog te wippen. Als je dit gedaan hebt schijnt het probleem opgelost te zijn voor een tijdje. Probleem is wel dat het stukje plastic weer “lam” wordt en je het dan opnieuw moet doen. Er zijn ook mensen die het opgelost hebben door een papiertje onder dit zwarte stukje plastic te doen.

Ondanks dat dit echt werkt ga ik er niet aan beginnen. Ik wil dat het gewoon goed en definitief opgelost wordt, dus ga hem ter reparatie opsturen. Moet er namelijk nog 1,5 jaar mee doen, dus een echte oplossing lijkt me het beste. Voor de mensen die wel wat willen sleutelen is dit een goede oplossing lijkt me…

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
Sander003

Sander003

• Lid sinds 20 december 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 12:09

dennisvandeven86;258308
Volgens mij is het grote probleem toch echt hardwarematig. Heb me erin verdiept en interessante theorieën gevonden. Ik denk dat het ligt aan het zwarte plastic knopt onder de aan-/uitknop van de cover. Als je je cover eraf haalt dan zie je het zwarte stukje plastic zitten. Dit stukje plastic is links naar beneden gezakt als je het probleem van dit topic hebt. Er wordt aangeraden om met je nagel of een klein scherp voorwerp het stukje plastic omhoog te wippen. Als je dit gedaan hebt schijnt het probleem opgelost te zijn voor een tijdje. Probleem is wel dat het stukje plastic weer “lam” wordt en je het dan opnieuw moet doen. Er zijn ook mensen die het opgelost hebben door een papiertje onder dit zwarte stukje plastic te doen.

Ondanks dat dit echt werkt ga ik er niet aan beginnen. Ik wil dat het gewoon goed en definitief opgelost wordt, dus ga hem ter reparatie opsturen. Moet er namelijk nog 1,5 jaar mee doen, dus een echte oplossing lijkt me het beste. Voor de mensen die wel wat willen sleutelen is dit een goede oplossing lijkt me…

Maar hoe verklaar je dan dat mijn collega en ik het probleem niet meer hebben na het rooten en een custom rom erop hebben staan?
Wij hebben niks met het knopje gedaan, en het stukje plastic ziet er idd scheef uit.
Voordat wij een custom rom erop hadden hadden we het probleem ook, en niet te zuinig ook.

Eigenlijk word het gewoon tijd dat HTC met een antwoord komt. Of t nu hardware of software is.

Groeten….

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 22:26

Sander003;258371
Maar hoe verklaar je dan dat mijn collega en ik het probleem niet meer hebben na het rooten en een custom rom erop hebben staan?
Wij hebben niks met het knopje gedaan, en het stukje plastic ziet er idd scheef uit.
Voordat wij een custom rom erop hadden hadden we het probleem ook, en niet te zuinig ook.

Eigenlijk word het gewoon tijd dat HTC met een antwoord komt. Of t nu hardware of software is.

Groeten….

Of gewoon een foute serie want mijn normale sensation toen ik hem nog had had nergens last werkte perfect.

dennisvandeven86

dennisvandeven86

• Lid sinds 22 februari 2010
  • Berichten 123
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2012
  • 09:16

Sander003;258371

Groeten….

Ja, das inderdaad lastig verklaren. Ik weet wel dat de wijze waarop ik op de knop druk (links, rechts, midden) van invloed is op de werking, wat dus zou wijzen op hardware-probleem.

Maar als het gewoon een stukje software was, dan zou het toch met één van de updates opgelost moeten zijn? Neem aan dat HTC ook niet achterlijk is en het probleem zo zouden oplossen als dat mogelijk is…

Sander003

Sander003

• Lid sinds 20 december 2009
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 09:37

Zijn er nu na de update naar 4.0 nog mensen die hier last van hebben?

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
Boljee

Boljee

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2012
  • 15:17

Sander003;298514
Zijn er nu na de update naar 4.0 nog mensen die hier last van hebben?

Yep! Steeds vaker lijkt wel… Ook dat hij soms niet “wakker” te krijgen is, pas na een 3-tal pogingen

Bewerkt (24 april 2013 14:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren