Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

RunaR

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 09:54

Mijn Sensation verbruikt vrij veel stroom. 's Ochtends uit de lader => in de middag opladen.
Ik draai de LeeDriod custom ROM en heb mijn accu meerdere keren gekalibreerd. Dit gebeurde ook al bij de stock ROM.
Ik heb JuicePlotter een tijdje mee laten lopen en nu vond ik de oplaad grafiek wel raar:

2855

Loopt dit bij jullie ook zo, is mijn accu gewoon gaar, of heeft mijn telefoon een rot oplaadcircuit?

Bewerkt (26 augustus 2011 09:54)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 10:11

Het lijkt erop alsof het toestel met iets bezig was van 00:00 tot 01:00 uur.
De curve buigt daar iets af. Vervolgens was het toestel blijkbaar klaar en liepen er geen stroomslurpende processen meer waardoor vanaf 01:00 tot ongv. 01:15 je ineens een steile oplaad curve ziet…ongeveer gelijk aan wat je in het begin van het oplaadproces ziet.

Op zich zou ik nog niet direkt denken dat de batterij gaar is ofzo.

Bewerkt (26 augustus 2011 10:11)

Samsung Galaxy S8+

RunaR

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2011
  • 11:44

Dit was een gemiddelde oplaadcurves. Zo zien ze er allemaal, altijd uit. Ik lag lekker te pitten op dat moment, en mijn telefoon was niets aan het doen. Ik laat op dat moment geen speciale taken uitvoeren, zeker geen die zo veel stroom vreten dat de oplaadcurve beïnvloed wordt.

Mijn telefoon light nu naast me op te laden aan de usb. Schiet in eens de indicator van 97 naar 100 procent. Misschien is dat bij HTC normaal, maar in mijn wereld zitten er toch echt nog een paar getallen tussen.

Bewerkt (26 augustus 2011 11:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren