Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EdwinVDS

EdwinVDS

• Lid sinds 30 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 14:57

Hoe zou dat dan aan mijn SIM kunnen liggen? Ik kan die link niet leggen? Ik zal binnenkort ook even bellen dan. Ik neem aan dat ik eventuele kosten niet hoef te betalen toch?!

Bewerkt (24 april 2013 13:58)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 januari 2012
  • 15:08

Ik zag het verband ook niet, maar die andere SIM loste het probleem voor mij op.
Het zal aan je provider liggen of ze het berekenen. Daarom kan je beter even bellen en zeggen dat je problemen hebt en dit de mogelijke oplossing is. Als je een behulpzaam persoon hebt zal het meestal wel kostenloos kunnen. Althans die mazzel had ik dat hij graag wilde meewerken aan een oplossing.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

EdwinVDS

EdwinVDS

• Lid sinds 30 december 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 15:33

Misschien een gekke vraag, maar betekent dat dat ik ook een ander nummer krijg?

In ieder geval bedankt, ik zal binnenkort even bellen.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 1 januari 2012
  • 20:20

EdwinVDS;253706
Misschien een gekke vraag, maar betekent dat dat ik ook een ander nummer krijg?

In ieder geval bedankt, ik zal binnenkort even bellen.

Lijkt me ander telefoon nummer

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 1 januari 2012
  • 20:58

Nee hoor, je houdt gewoon je eigen nummer. Je krijgt een nieuw SIM kaartje voor jou abo. Dus jouw nummer. Alleen even opletten dat je geen contacten hebt opgeslagen op het SIM kaartje zelf. Maar gelukkig hebben de meeste mensen dat veilig aan hun Google account gekoppeld??

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

darkadia

darkadia

• Lid sinds 03 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 12:40

Hoi allemaal,

Ben nieuw hier op het forum, en hier terecht gekomen door problemen met HTC Sensation en wat google.

Ik heb de eerste paar maanden geen problemen gehad met mijn telefoon (heb hem sinds september 2011), alle apps werkten zonder problemen. Een enkele keer viel hij weleens uit, omdat er iets mis bleek met wat hij registreerde aan accuduur en de werkelijke accuduur. Dit probleem leek na een keer goed herladen toen hij echt leeg was, en de telefoon tijdens het herladen uit te schakelen over te zijn.
Sinds nu denk ik 2 maanden valt de telefoon (na een softwareupdate) steeds vaker uit. Op een gegeven moment (ongeveer 4 weken geleden) zelfs 6x achter elkaar, dit was voor mij de druppel en ik ben terug gegaan naar de winkel. Hier ben ik netjes geholpen, en de telefoon werd opgestuurd. Een week later had ik hem terug, ze hadden een programmaatje geinstalleerd (er is mij niet verteld wat), en een softwareupdate gedaan en ook fabrieksinstellingen terug gezet, en alles zou weer moeten werken. Dag erna alle apps e.d. die ik erop had staan opnieuw erop gezet, ging allemaal prima. Tot gisteren, de telefoon is nu in 1,5 dag alweer 6x uitgevallen, en voornamelijk als ik probeerde te chatten via Ebuddy. Ik had die app er later op gezet, dus dacht dat die misschien problemen gaf, verwijderd, maar nog steeds hetzelfde verhaal.

Als ik de verhalen zo hierboven lees zijn er nog niet echt duidelijke oorzaken. Ik ga morgen in ieder geval mijn provider maar eens bellen, want mijn SIM had ik nog niet aan gedacht, maar zou best de oorzaak kunnen zijn, gezien ik al enkele jaren klant ben bij Vodafone en mijn SIM dus al wat jaartjes mee gaat. Ik hoop dat dit gaat helpen.

Als er nog andere suggesties zijn hoor ik dat graag!!

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 3 juni 2012
  • 14:18

Neem eens direct contact op met htc. Die hebben hele goeie service
en leg je verhaal daar eens uit en wat je allemaal al gedaan heb

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
ecm

ecm

• Lid sinds 01 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 11:04

Na dik anderhalf jaar geeft mijn Sensation ook ineens de geest. Hoog accu verbruik en regelmatig rebooten.
Wat ik hier niet lees is dat ik bij bv afsluiten een rode rand om mn app krijg die soms knippert. Alsof er op de achtergrond iets heel hard aan het werken is.

Ik heb geen spelletjes en vrij normale apps.
Heb vodafoon kaart en sd er al eens uit gehaald.
Apparaat is bijna niet meer normaal te gebruiken.

Ik lees hier helaas nog geen oplossingen. Iemand intussen er wel verder mee??
Dan lees ik het graag
Ton

Bewerkt (1 mei 2013 11:04)
ehab238

ehab238

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 18:06

hoi ik had dit probleem ook ik heb het tot nu toe het verholpen met andere costum rom er op te zetten ik heb nu 4.2.2 tot nu werkt het perfectmisschien dat jullie dit ook kunnen proberen

Vincent

Vincent

• Lid sinds 10 februari 2009
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 14:27

Mijn Sensation herstart ook soms (eigenlijk is het alleen ‘HTC Sense’ dat herstart) en dan wel alleen als het interne geheugen (van de opgegeven 768 MB) onder de 90-100 MB komt. Zet taakbeheer (standaard app van HTC) op je scherm en controleer deze app af en toe. Zodra je met de toets alles stoppen onder de 100 MB vrij geheugen blijft, start je telefoon dan helemaal opnieuw op. Wacht na het opstarten 5 minuten en kill alle overbodige programma's die op dat moment draaien.Hij doet het dan weer een tijdje normaal. De app android assistant kan je ook helpen om te zien wat er allemaal op de achtergrond allemaal meedraait op je telefoon. Andere app killers kunnen ook goed werken.
Zorg er ook voor dat je niet te veel programma's hebt, die continue op de achtergrond meedraaien zoals: twitter, facebook, buienradar, google+, dropbox, het weer in nederland, firefox (blijft soms doordraaien ook al ben je uit de browser), Hangout, enzovoort…

Mijn grootste battery-drains zijn: wifi en mobiel netwerk:
Als ik wifi aan heb staan en hij heeft geen verbinding met een wifi netwerk (bijvoorbeeld tijdens het reizen) dan blijft de telefoon wifi netwerken zoeken en dat vreet batterijen.
Mobiel netwerk vreet batterijen als je op een plek bent waar het normale netwerk van je provider bijna geen bereik heeft. Je telefoon blijft dan weer zoeken naar een provider en ook dit vreet batterijen.

Nieuwe versies van android zouden beter om kunnen gaan met beperkt intern geheugen maar of onze telefoon deze update(s) zal krijgen, blijft een vraag.

Bewerkt (4 november 2013 14:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren