Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bhuijsmans

bhuijsmans

• Lid sinds 15 september 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 20:45

Hallo,

het is me opgevallen dat op mijn Sensation meer applicaties naar de SD kaart gezet kunnen worden (zonder een speciale app daarvoor) dan op de HTC Wildfire S van mijn vriendin. LinkedIn en Whatsapp heb ik op SD staan, maar op de Wildfire S kan dat niet. Enig idee waardoor dat kan?

groet, Bram

Bewerkt (12 augustus 2011 20:45)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 14:44

Het kan misschien door een nieuwere android versie of omdat de sensation gewoon beter is, Verder heb je sowieso helemaal die app2sd niet nodig aangezien je het gewoon zelf kan doen op je telefoon dus die app is de grootste onzin.

Ik had hem eens geïnstalleerd druk ik op een app gaat die als nog naar dat menu toe in je telefoon waar je anders ook zelf heen kan, Verder is de wildfire gewoon een simpel toestel weer zoals de wildfire zelf was mensen gaan straks weer zeuren als die geen update naar de nieuwste android krijgt maar ja ze kopen wel een simpel toestel die niet zo heel krachtig is.

Bewerkt (13 augustus 2011 14:44)
bhuijsmans

bhuijsmans

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 16:07

Nee hoor, zowel de Sensation als de Wildfire S Draaien op Android 2.3.3. De Sensation sinds gisteren op 2.3.4, maar het verschil was al te zien voor deze update. Zoals gezegd, gebruik ik geen App2SD app's, maar toch heb ik Whatsapp op de SD kaart staan… #vreemd

Bewerkt (13 augustus 2011 16:07)
Blackherrie

Blackherrie

• Lid sinds 01 augustus 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 00:12

Als ik naar instellingen ga –> SD- en telefoongeheugen –> meer ruimte maken –> stappen volgen, kan ik kiezen om apps naar de sd kaart te zetten. Heb hiervoor niks gedownload.
Heb alles wat mogelijk is op de sd kaart staan.Die is toch groot genoeg.

Bewerkt (14 augustus 2011 00:12)
Blackherrie

Blackherrie

• Lid sinds 01 augustus 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 00:15

Als ik naar instellingen ga –&gt; SD- en telefoongeheugen –&gt; meer ruimte maken –&gt; stappen volgen, kan ik kiezen om apps naar de sd kaart te zetten.&nbsp; Heb hiervoor niks gedownload. <br>Heb alles wat mogelijk is op de sd kaart staan.Die is toch groot genoeg.<br>

Bewerkt (14 augustus 2011 00:15)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 00:48

Blackherrie;205994
Als ik naar instellingen ga –> SD- en telefoongeheugen –> meer ruimte maken –> stappen volgen, kan ik kiezen om apps naar de sd kaart te zetten. Heb hiervoor niks gedownload.
Heb alles wat mogelijk is op de sd kaart staan.Die is toch groot genoeg.

Als je menu opent van je telefoon dan druk je op die 2de touchknop en dan zeg je applicaties verwijderen is sneller, Verder kon ik whatsapp ook al op me desire hd volgens mij verplaatsen naar de sd.

Bewerkt (14 augustus 2011 00:48)
bhuijsmans

bhuijsmans

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2011
  • 12:10

Het overzicht van welke apps naar SD verplaatst kunnen worden, is standaard Gingerbread functionaliteit. Dus dit zit ook op de Wildfire. Alleen daar staat de Whatsapp niet in de lijst met apps die naar SD verplaatst kunnen worden…
Ik heb ook de Desire (de 1e) gehad, maar ik kan me niet meer herinneren of dit daar wel mogelijk was….

Bewerkt (14 augustus 2011 12:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren