Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SensationRon

SensationRon

• Lid sinds 02 augustus 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 20:07

Ik krijg mijn Sensation met android versie 2.3.3 niet aangemeld op mijn RNS510 auto navigatie uit bouwjaar 2009(Skoda )
Mijn navigatie en mij telefoon zien elkaar wel maar de navigatie geeft de melding niet compatibel
Op navigatie forum lees ik dat er een andere ontvanger geplaatst dient te worden maar hier lees ik dat je een APP kan downloaden omdat de navigatie alleen rSAP ondersteund
Heb even contact gehad met de dealer die zegt kan worden opgelost en kost €380 dat vind ik een beetje duur ook hun doen het met een andere ontvanger mischien wel met fiscon Plus voor RNS -510 ( http://fisconmobile.com/products/rns_510.php?brand=vw)
Graag een goedkopere oplossing als software update of een APP

Bewerkt (2 augustus 2011 20:07)
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 22:09

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Sensation vs de Amundsen in mijn Octavia uit 2010. Ik weet dat carkits en HTC telefoons meestal geen gelukkige combinatie zijn, maar doordat ik nog meer probleempjes had met de Amundsen heeft de dealer zowel de Amundsen als de carkit (MoBridge) een update gegeven. Probleem is bij mij opgelost en werkt als een zonnetje!

Als de dealer direct met de oplossing komt die jij beschreef dan zou ik toch eens een andere dealer proberen! Er zijn Skoda dealers in den lande die nog ouderwetse service verlenen! Geld uitgeven kan je altijd nog!

Bewerkt (2 augustus 2011 22:09)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 3 augustus 2011
  • 10:23

SensationRon;200488
hier lees ik dat je een APP kan downloaden omdat de navigatie alleen rSAP ondersteund
De rSAP uitbreidingen op het bluetooth protocol zoals beschikbaar in de market werken niet op de sensation, zie Remote SIM Access for Android

Er is een gratis trial die na 10 minuten stopt, dus je kan zelf proberen of dat werkt (wel root acces nodig, zie die zelfde site).

Bewerkt (3 augustus 2011 10:23)
SensationRon

SensationRon

• Lid sinds 02 augustus 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2011
  • 23:00

Beste Erik en Marvin

Ik ben erg tevreden over de dealer ik heb alleen met een balie medewerker gesproken en had mischien beter met de technische man kunnen spreken
Zo te zien zijn er meerdere oplossingen waarvan ik de uitbreidingen dmv een kastje een beetje zonde van het geld vind
De oplossing van Marvin weet ik niet goed wat ik daar mee moet ik heb de informatie op de webside meerdere keren heb moeten lezen
om te begrijpen wat ze precies doen.
Ben bang dat straks mijn paar weken oude telefoon vastloopt omdat ik iets verkeerd doe met het programatje welke je moet down loaden.
Op mijn vorige telefoon kon ik een image maken en deze weer terug zetten android is geheel nieuw voor mij.
Is er ook een simple oplossing of komt er een ?

Bewerkt (4 augustus 2011 23:00)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 5 augustus 2011
  • 09:54

SensationRon;201699
Is er ook een simple oplossing of komt er een ?
Zoals ik al eerder schreef: de simpele oplossing is “wachten”. Wachten totdat google met icecream sandwich op de proppen komt, want daarin zou rSAP ondersteuning moeten zitten. Reken op 2011/Q4 totdat google met icecream komt en daarna nog een paar maanden totdat HTC de boel aangepast heeft voor de sensation.

Bewerkt (5 augustus 2011 09:54)
EricNL

EricNL

• Lid sinds 15 januari 2010
  • Berichten 334
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2011
  • 20:59

Beste advies wat ik je kan geven is om toch terug te gaan naar de dealer. Vraag of je de chef werkplaats kan spreken, ik weet zeker dat je daar de oplossing moet vinden!

Bewerkt (5 augustus 2011 20:59)

Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren