Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

JasperFC

JasperFC

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2011
  • 21:43

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn HTC Sensation ontvangen. Helemaal enthousiast wilde ik hem eens lekker uitproberen, maar bij het opstarten liep ik direct tegen een probleem aan: ik kreeg de melding dat er geen simkaart in zat, terwijl ik deze er toch echt (op de juiste manier) in had gedaan. Vervolgens heb ik gekeken of de simkaart van mijn vriendin (zelfde provider) het wel deed. En dit was wel het geval.

Hoewel mijn eigen simkaart het nog gewoon deed op mijn oude telefoon, vermoedde ik een probleem met mijn simkaart. Ik heb gebeld met Hi, maar zij hadden nog nooit van dit probleem gehoord en konden mij dus niet helpen (fijn zo'n klantenservice). Daarop ben ik naar de Hi winkel gegaan in Utrecht en ik werd direct goed geholpen en kreeg een nieuwe simkaart op mijn huidige telefoonnummer mee. Het zou een aantal uur duren voordat de simkaart geactiveerd zou zijn. Maar als ik mijn telefoon (de Sensation) aan zette bleef de melding ‘'geen simkaart in de telefoon’' verschijnen. Toch nog maar een keer de nieuwe simkaart in mijn oude toestel geplaatst en daar werkt de simkaart wel gewoon.

Daarop besloot ik contact op te nemen met HTC en zij raadden mij aan het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, want ook zij hadden hier nog nooit van gehoord en wisten er dus niet echt raad mee. Het hielp ook niet. Ik kan mijn Sensation, waar ik al zo lang op zat te wachten, nog steeds niet gebruiken en dat vind ik echt heel vervelend, daar ik overmorgen op vakantie ga en dus eigenlijk mijn nieuwe telefoon wilde meenemen. Ik voel nu al aankomen dat dit niet gaat lukken.

Tenzij iemand hier op Androidworld hier ook problemen mee heeft gehad en wel weet wat hier aan gedaan kan worden!

Ik hoop dus op tips van jullie!

Alvast bedankt!

Groeten Jasper

Bewerkt (26 juli 2011 21:43)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2011
  • 08:44

zet je telefoon eens aan op de wifi en installeer de laatste update eens.

Bewerkt (27 juli 2011 08:44)
bgoedhart

bgoedhart

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2011
  • 14:11

Ik had het ook toen ik voor de eerste keer mijn Hi simkaart er in deed. Toen er even uitgehaald en opnieuw terug geduwd, dit keer goed gecontroleerd of hij ook echt niet verder kon zeg maar en toen herkende hij de simkaart wel. Vreemd maar kennelijk toch niet zo?

Bewerkt (27 juli 2011 14:11)
JasperFC

JasperFC

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2011
  • 14:29

Ik ben vanmorgen weer terug naar de Hi store gegaan en ik heb een nieuwe sensation van ze gekregen. Daarin doet ie het wel, kennelijk lag het toch aan het toestel… Apart geval, maar ik ben blij dat ik nu eindelijk de HTC Sensation kan ontdekken!

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Bewerkt (27 juli 2011 14:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren