Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mounty_078

Mounty_078

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 391
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2011
  • 23:21

Dat had ik juist gedaan ik heb bij hi gekeken. Daar kon je best veel erge mobielen testen enzo live heel cool. En bij Vodafone zijn het allemaal dummy's waar de sensation niet bij was maar de sgs2 wel. bn ook bij belcompany(tip: koop NOOIT! iets bij belcompany ze zijn verschrikkelijk duur. Bijv een htc desire hd is daar nog steeds 520 terwijl die te koop is voor 450) maar daar zijn ze niet.

Bewerkt (25 mei 2011 23:21)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 08:25

Mounty_078;167605
Dat had ik juist gedaan ik heb bij hi gekeken. Daar kon je best veel erge mobielen testen enzo live heel cool. En bij Vodafone zijn het allemaal dummy's waar de sensation niet bij was maar de sgs2 wel. bn ook bij belcompany(tip: koop NOOIT! iets bij belcompany ze zijn verschrikkelijk duur. Bijv een htc desire hd is daar nog steeds 520 terwijl die te koop is voor 450) maar daar zijn ze niet.

Je snapt het ook niet waarom je nog moet bij betalen bij belcompany zijn ze 1 simlock vrij en 2 de originele software erop niet door de provider bewerkt, Daar door zijn de toestellen duurder nog en de prijs kan nog veranderen omdat die pas net uit is.

En bij vodafone zijn het geen dummy toestellen allemaal de meeste staan gewoon uit en of er zit een plakker op het scherm, Vooral die gene in het midden in de winkel druk je op de powerknop en dan gaat die aan.

Bewerkt (26 mei 2011 08:25)
Mounty_078

Mounty_078

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 391
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2011
  • 19:16

oh sorry >.< dat wist ik nietmaar ja kan je mobiel voor 25 euro simlock vrij maken en bedoel je met bewerkte software door provider dat er dan in het begin hun naam komt te staan ofzo?

Bewerkt (26 mei 2011 19:16)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2011
  • 08:53

Mounty_078;167946
oh sorry >.< dat wist ik nietmaar ja kan je mobiel voor 25 euro simlock vrij maken en bedoel je met bewerkte software door provider dat er dan in het begin hun naam komt te staan ofzo?

Ja je ziet dan als die aan gaat vodafone logo en zitten extra dingen bij, Maar ik hoorde bij de vodafone winkel dat ze dat al niet meer doen en heb gemerkt dat mijn htc sensation ook gewoon originele software heeft.
Simlock boeit me sowieso niet na een jaar kan je het er toch gratis afhalen en ben niet van plan om weg te gaan bij vodafone zit er al 5 jaar hartstikke tevreden.

Bewerkt (27 mei 2011 08:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren