Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lauren

Lauren

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2012
  • 22:35

Mijn HTC sensation XL blijft maar uitvallen. Valt zeker 20x per dag uit, start uit zichzelf weer op en geeft dan aan dat de telefoon door een ‘systeemfout’ is uitgevallen.

Ik heb heel erg veel problemen gehad met deze telefoon tot nu toe. En dan heb ik het nog niet eens over de slechte reparatieservice.

Ik heb mijn telefoon door de Phonehouse op laten sturen, 50 euro eigen risico betaald. Vervolgens kwam mijn telefoon terug na 4 weken en was er niet goed gekeken naar wat er gebeuren moest.
Een medewerker van de Phonehouse had in de bon gezet dat het scherm en het achterkantje kapot waren, en het systeem niet goed meer werkte.
Toen de telefoon terug kwam was alleen het scherm gemaakt. Achterkantje was niks mee gebeurd en systeem hadden ze ook niet naar gekeken. Heb toen weer 4 weken moeten wachten, en intussen dus 8 weken een leentelefoon moeten gebruiken waarbij ik niet alle functies kon gebruiken waar ik in mijn abonnement gewoon voor betaal. En niet te vergeten nog 50 euro moeten betalen ook.

Nu is mijn HTC weer uitgevallen, alleen deze keer gaat hij niet meer aan.
Heeft misschien een van jullie hetzelfde gehad? Tips om hem aan te krijgen?
In de oplader gedaan heb ik geprobeerd, batterij eruit, alle voor de hand liggende oplossingen heb ik al geprobeerd.

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
g-member

g-member

• Lid sinds 19 augustus 2010
  • Berichten 294
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2012
  • 20:25

Terug brengen en claimen op de reparatie garantie.
Dit zou niet mogen gebeuren punt.

Bewerkt (24 april 2013 15:27)
asianlegend

asianlegend

• Lid sinds 28 augustus 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 17:00

ik heb het zelfde probleem,
dit toestel had ik sinds december maar na paar maanden is hij echt vaaaaaaaaak uit gevallen en dan ook rond 20x per dag.
soms als ik aan de pc aansluit en ik ga bellen dan valt die nog steeds uit …
nu is het toestel bij de phonehouse dus ik ga zien wat en hoe dynafix dit gaat fixxen ….
eerste htc en waarschijnlijk ook laatste, waardeloos toestel …

Bewerkt (24 april 2013 15:29)
wicman

wicman

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 219
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 17:04

50 euro eigen risico?
slaat helemaal nergens op, als je gewoon HTC had gebeld hadden ze hem voor je opgehaald en weer terug gebracht.
zonder die 50 euro te betalen.
wat een oplichters daar bij the phonehouse zeg.
daar zou ik werk van maken.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 29 augustus 2012
  • 10:43

wicman;335466
wat een oplichters daar bij the phonehouse zeg
Lekker kort door de bocht weer. Er was blijkbaar een scherm kapot en een achterkant beschadigd, geen garantie dus. Ik schat dat er aanspraak gemaakt wordt op een toestelverzekering en daar kan uiteraard een eigen risico aan kleven.

Lauren

Lauren

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 01:47

Ja de 50 euro eigen risico is het punt niet. Dat is nou eenmaal de verzekering.
Ik heb hem inmiddels een paar dagen geleden laten opsturen en ik werd vandaag gebeld door Geeksquad. Krijg waarschijnlijk binnen een paar dagen een nieuw toestel. Hier ben ik dan wel weer blij om, want nu heb ik maar een paar dagen moeten wachten.

Bewerkt (24 april 2013 15:30)
Jan_B

Jan_B

• Lid sinds 09 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 september 2012
  • 12:10

Lauren;333140
Mijn HTC sensation XL blijft maar uitvallen. Valt zeker 20x per dag uit, start uit zichzelf weer op en geeft dan aan dat de telefoon door een ‘systeemfout’ is uitgevallen.

Ik heb heel erg veel problemen gehad met deze telefoon tot nu toe. En dan heb ik het nog niet eens over de slechte reparatieservice.

Ik heb mijn telefoon door de Phonehouse op laten sturen, 50 euro eigen risico betaald. Vervolgens kwam mijn telefoon terug na 4 weken en was er niet goed gekeken naar wat er gebeuren moest.
Een medewerker van de Phonehouse had in de bon gezet dat het scherm en het achterkantje kapot waren, en het systeem niet goed meer werkte.
Toen de telefoon terug kwam was alleen het scherm gemaakt. Achterkantje was niks mee gebeurd en systeem hadden ze ook niet naar gekeken. Heb toen weer 4 weken moeten wachten, en intussen dus 8 weken een leentelefoon moeten gebruiken waarbij ik niet alle functies kon gebruiken waar ik in mijn abonnement gewoon voor betaal. En niet te vergeten nog 50 euro moeten betalen ook.

Nu is mijn HTC weer uitgevallen, alleen deze keer gaat hij niet meer aan.
Heeft misschien een van jullie hetzelfde gehad? Tips om hem aan te krijgen?
In de oplader gedaan heb ik geprobeerd, batterij eruit, alle voor de hand liggende oplossingen heb ik al geprobeerd.

Bij navigatie de vinkjes van de combinatie navigatie en Google eens uitzetten. Sinds ij dit heb gedaan geen uitval meer gehad.

———- Update van bericht ———-

Ook ik had deze problemen. Na het uitzetten bij navigatie van de vinkjes met de combinatie navigatie en Google geen uitval meer gehad.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
willem1311

willem1311

• Lid sinds 18 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 september 2012
  • 01:12

Aangezien ik ook veel frustraties heb gehad door ongeplande uitval problemen!
Heb ik heel wat getelefoneerd met HTC klantenservice zonder enige oplossing.
Zelf ben ik wat gaan zoeken op internet en heb van alles geprobeerd en niks mocht baten.

Toen ben ik naar de winkel gegaan waar ik me telefoon aangeschaft heb. En via de verzekering opgestuurd heb en me klachten heb doorgegeven.
Toen ik een telefoontje kreeg dat me telefoon weer terug was in de winkel. Was ik natuurlijk weer dolgelukkig en dacht dat het opgelost zou zijn.
In de winkel kreeg ik te horen dat de telefoon helemaal doorgemeten was en de software vervangen was.
De eerste 2 dagen waren prima tot dat de telefoon weer uitviel.
Ik heb nog is een poging gedaan om een oplossing te zoeken op internet en met geluk heb ik een oplossing gevonden.
Het schijnt dat de accu op een langere tijd wat losser gaat zitten tussen de randen en dat de contact puntjes niet altijd even veel contact maken.
Dus de tip is: ​stop een velletje tussen je accu en de randjes en hopelijk is je probleem opgelost.

Bewerkt (24 april 2013 15:34)
loempia9

loempia9

• Lid sinds 08 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 11:47

willem1311
Aangezien ik ook veel frustraties heb gehad door ongeplande uitval problemen!
Heb ik heel wat getelefoneerd met HTC klantenservice zonder enige oplossing.
Zelf ben ik wat gaan zoeken op internet en heb van alles geprobeerd en niks mocht baten.

Toen ben ik naar de winkel gegaan waar ik me telefoon aangeschaft heb. En via de verzekering opgestuurd heb en me klachten heb doorgegeven.
Toen ik een telefoontje kreeg dat me telefoon weer terug was in de winkel. Was ik natuurlijk weer dolgelukkig en dacht dat het opgelost zou zijn.
In de winkel kreeg ik te horen dat de telefoon helemaal doorgemeten was en de software vervangen was.
De eerste 2 dagen waren prima tot dat de telefoon weer uitviel.
Ik heb nog is een poging gedaan om een oplossing te zoeken op internet en met geluk heb ik een oplossing gevonden.
Het schijnt dat de accu op een langere tijd wat losser gaat zitten tussen de randen en dat de contact puntjes niet altijd even veel contact maken.
Dus de tip is: ​stop een velletje tussen je accu en de randjes en hopelijk is je probleem opgelost.

Heel erg bedankt voor deze tip en het klinkt ook als het proberen waard maar wat bedoel je precies met een velletje en bedoel je met randjes alleen de kant waar de accu zegmaar stroom geeft aan de telefoon of gewoon alle vier de kanten? bij voorbaat dank

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren