Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rutger_hoebergen

rutger_hoebergen

• Lid sinds 03 november 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 december 2013
  • 14:21

Weet iemand hoe ik dit onderstaande probleem kan oplossen?

Ik heb een kleine week geleden mijn HTC Sensation XE via HTC DEV unlocked en heb er clokworld recovery opgezet. Nadat ik CyanogenMod er op had gezet en dit .zip bestand via clockworld opende komt mijn telefoon niet meer verder als het opstart logo van CyanogenMod. Ik ben met mijn toestel naar de Phone House gedaan en hun hebben er wat mee geprobeerd. Alleen sinds dat ik daar ben geweest kan ik niet meer in de Recovery mode kom. Mijn telefoon start gelukkig nog wel op en ik kan tot in de bootloader komen. Ik weet helaas niet hoe ik verder kan met mijn telefoon vandaar mijn vraag of u hier meer van weet.

Alvast bedankt,

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6256
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 11 december 2013
  • 14:29

Aangezien dit geen Algemene Androidvraag is en de HTC Sensation XE een eigen forum heeft, verplaatst naar het juiste forum.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 11 december 2013
  • 22:25

even controleren of een medewerker van de phonehouse de bootloader niet gelocked heeft{dat kan alleen als ze de telefoon aan een computer hebben gehangen}zo ja even de bootloader opnieuw unlocken met de unlock token bin die je met het unlocken hebt verkregen van HTCdev en de clockworkmod recovery opnieuw flashen in fastboot.
is de bootloader nog unlocked dan hoef je alleen maar de clockworkmod recovery opnieuw te flashen via fastboot en je kunt weer in de custom recovery komen.

dat je telefoon bleef steken met het booten van de rom heeft er waarschijnlijk mee te maken dat je geen wype van cach & dalvik cach hebt gedaan in recovery voordat je rom ging flashen.
kan ook nog zo zijn dat het rom bestand corupt of beschadigt is of een bug.

zet anders even een link hier neer waar je rom vandaan hebt dan kan ik je beter helpen

Bewerkt (11 december 2013 22:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren