Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2019
  • 16:51

Hoi mensen,

Verschillende gebruikers rapporteren dat de Pixel 3a dual sim functionaliteit heeft in beta 4 van Android Q.
https://www.androidpolice.com/2019/06/07/android-q-brings-half-baked-dual-sim-support-to-the-pixel-3/
(Onderaan de pagina bij de reacties)

Het is voor mij het handigst als ik een dual sim koop, zodat ik een nederlands en een engels nummer kan gebruiken. In Engeland wordt eSIM al ondersteund.

Wat zal de kans zijn - schatten jullie - dat dit in de definitieve versie van Android Q zit? Want dit is verder gewoon dè telefoon voor mij…

laurencearnold

laurencearnold

• Lid sinds 16 januari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2019
  • 14:22

Dag Lorelei,

Ik heb Claudia even gevraagd, zij heeft Android Q op haar Pixel 3a geïnstalleerd. Na een reboot zijn er bijgevoegde instellingen te zien, dus er is inderdaad dual-sim aanwezig. Ook wordt er genoemd hoe je een tweede simkaart kan toevoegen na de reboot. Aangezien de functie te gebruiken is in deze vierde versie van Android Q is er grote kans dat dit ook naar de uiteindelijke Android Q komt, maar zeker weten doen we dat natuurlijk nooit

Groet,

Laurence

Bijlage:

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2019
  • 15:13

Dank je wel voor het screenshot. Ik heb geprobeerd om redenen te verzinnen waarom Google het wel of niet definitief in Android Q zal stoppen. Maar het is lastig om dat in te schatten. Ik weet niet wat Google beweegt. Toch zit het al langer in de beta nu. Ik denk dat je gelijk hebt dat de kans heel groot is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren