Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

janveltman

janveltman

• Lid sinds 08 april 2016
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 april 2016
  • 22:01

Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet. Ook op een andere laptop hetzelfde probleem.  Windows merkt wel dat er een apparaat wordt aangesloten maar de htc kan windows niet aangeven wat voor soort apparaat het is. En dus houdt windows het voor gezien. Ook de instructies opgevolgt van het filmpje maar howel dan wel android te zien is in apparaat beheer (met gele driehoek) kan ik daar ook niks mee. Driehoek blijft.  Ik heb power down gedaan en power up. Ik krijg dan het htc beginscherm met groene logo maar daarin blijft de htc. Vervolgens power en vol down en toen kreeg ik een ander scherm. (Zwart)
Android system recovery

Ik heb de volgende keuzes
apply from sd card
wipe data l factory reset
wipe cache partion
reboot to bootloader
power down
view recovrry logs
apply from phone storage

onderaan in het geel lijst van missing files
en failed to mount try enmc mount en cannot mount

het toestel is niet gebricked dus er kan iets gedaan worden.

kunnen wij geen facttory reset doen. Maw terug naar af?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 14 april 2016
  • 22:25

probeer maar een wipe data factory reset en maar hopen dat het toestel normaal opstart, hij kan natuurlijk een poosje blijven hangen op dat htc scherm, dat is normaal na een factory reset maar natuurlijk geen half uur.

je kunt ook nog de laatste google usb drivers proberen die kun je hier downloaden, je toestel in fastboot zetten de google.zip drivers uitpakken dan naar apparaat beheer in windows, zoek de telefoon die de foutmelding geeft en dan rechtsklik muis en kies voor zelf de drivers updaten en kies dan de net uigepakte drivers en instaleer ze, en dan maar hopen dat het toestel gevonden wordt.

al met al vind ik het maar vreemd dat je toestel niet gevonden wordt.

ik zal nog eens zoeken of ik elders op internet die fout kan vinden en of het te herstellen is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren