Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

  • Pokémon Quest

  • PUBG Mobile

  • Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

  • OPPO Reno 10x Zoom

  • OnePlus 7 Pro

  • Xiaomi Mi 9

  • Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

MrBean14

MrBean14

  • Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • #1
  • 5 januari 2016
  • 12:56

Hoi allemaal,

ik synchroniseer mijn HTC One M7 al jaren via fysieke connectie aan de PC waarop ik mijn Outlook agenda bijhoudt.
Sinds 1 januari heb ik gemerkt dat alle (non-repeating) agenda items 1 dag naar achter zijn gezet, terwijl ze in mijn Outlook wel nog op de juiste dag staan.

Als ik in Outlook een nieuw agenda item aanmaak, komt het na synchronisatie op de telefoon 1 dag er na te staan.

Maak ik het agenda item aan op de telefoon, komt hij wel goed in Outlook.

Enig idee wat er fout kan zijn ? Sommige mensen maakten me gewag op het feit dat dit jaar een schrikkeljaar is dat een mogelijke reden zou kunnen zijn ? Maar dan zou toch iedereen dit moeten hebben ?

P.S. repeating items (bv elke week) staan wel op de goede dag !

Alvast voor enige hulp.

vriendelijke groeten,

Davy

MaxV

MaxV

  • Lid sinds 12 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #2
  • 12 januari 2016
  • 21:18

Ik heb hetzelfde probleem met mijn HTC M8s.

Max Vervoort

MrBean14

MrBean14

  • Lid sinds 10 juni 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • #3
  • 12 januari 2016
  • 22:28

Ik heb hetzelfde probleem met mijn HTC M8s. Max Vervoort
Max, ik heb ondertussen contact gehad met HTC en ze lieten me weten dat ze er van op de hoogte zijn/waren. En dat er ook naar een oplossing wordt gezocht. 

Toen ik vroeg hoe lang het kon duren, kreeg ik enkel te horen dat het in principe zichzelf al oplost vanaf 1 maart… 

Dus of er daadwerkelijk een oplossing gaat komen, geen idee…

Vriendelijke groeten,

Davy

MaxV

MaxV

  • Lid sinds 12 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 1 februari 2016
  • 21:24

Na de HTC Sync update (1-2-2016) de oude afspraken voor februari verwijderen en effe opnieuw invoeren en het probleem is opgelost. Nieuwe afspraken komen namelijk wel goed te staan in de agenda.

Mvg Max Vervoort

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren