Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jesse1433

jesse1433

• Lid sinds 19 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 november 2015
  • 17:46

Dag iedereen

Ik heb net een HTC one m7 gekregen van een vriend van mij omdat hij hem niet meer kan fixen. Hij werkt nog wel maar telkens hij wil updaten (update 5.11.401.10) lukt de download wel maar als je op bijwerken drukt dan start hij opnieuw op en gaat in recovery mode met TWRP. Ook kan ik op twrp niet op de touchknoppen drukken enkel force resetten. Na dat ik dat doe start hij terug op en vraagt weer opnieuw voor de update.
Ik zou de telefoon graag maken en de update laten werken maar ben niet echt een smartphone technicus.

Iemand die een niet te ingewikkelde oplossing voor dit probleem heeft? Alvast bedankt!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2015
  • 18:30

als het de orginele software van htc is dan kun je niet updaten met een custom recovery zoals twrp, je zult eerst de stock recovery moeten flashen via fastboot om daarna de bootloader te locken is de bootloader nog gelocked dan zul je die eerst weer moeten unlocken met de unlock code.bin bij htc.dev om daarna de stock recovery te flashen en de bootloader weer te locken.

ik wil je wel helpen maar als je dat nooit gedaan hebt dan trek er maar een uurtje of 4 voor uit.

dit is de enigste manier en die is niet eenvoudig als je niet om kunt gaan met cmd in windows met adb en fastboot.

misschien woon je in de buurt van doetinchem dan wil ik het wel voor je doen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren