Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Richard38

Richard38

• Lid sinds 29 november 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2015
  • 17:55

Heb geprobeerd om mijn partities van mijn HTC one m7 weer goed te krijgen!

Nu is mijn HTC compleet dood. Er gaat geen lampje meer branden

Wat kan ik nog doen om hem weer aan de gang te krijgen?

Wie weet raad

Gr Richard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 juni 2015
  • 21:00

Hoe heb je de partities gewist en is het toestel origineel of is hij geroot of staat er een custom recovery op en kun je nu nog in de bootloader komen?

Richard38

Richard38

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2015
  • 21:56

Hoe heb je de partities gewist en is het toestel origineel of is hij geroot of staat er een custom recovery op en kun je nu nog in de bootloader komen?

Hij is geroot.

Ik heb geprobeerd om mijn partities weer goed te krijgen.

Weet alleen niet meer welk programma ik gebruikt heb

Daarna een nieuwe Rom erop geflasht en na het opnieuw starten was het afgelopen.

Mijn Htc start helemaal niet meer op ,zelfs het laadlampje brand niet.

Ik kom niet meer in de bootloader

Als ik hem op de pc aansluit dan hoor ik wel het aansluitgeluidje

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 juni 2015
  • 22:08

Ik ben zo thuis dan kan ik je beter helpen in de tussentijd houdt de power tegelijkertijd ingedrukt met de volume up of down langer dan 15 seconden zodra hij aangaat laat de power los en druk en houdt volume down net zolang in totdat je in de bootloader bent.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 juni 2015
  • 23:05

en lukt het om in de bootloader te komen?

Richard38

Richard38

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2015
  • 07:37

en lukt het om in de bootloader te komen?

Nee met geen enkele mogelijkheid.

Knoppen indrukken werkt ook niet.

Heb hem vannacht aan de lading gelegt ,maar geen enkel teken van leven

Ik heb ooit ergens iets gelezen over een felle lamp boven de nabijheidssensor houden ?

Gr Richard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 juni 2015
  • 09:46

Probeer dan de volume beide (down en up) tegelijkertijd in te drukken en de power voor zo'n 15 seconden.

En het klopt in zekere zin van de naarbijheids sensor.

Kijk anders even hier misschien krijg je hem op die wijze weer aan de praat.

Richard38

Richard38

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2015
  • 17:34

Probeer dan de volume beide (down en up) tegelijkertijd in te drukken en de power voor zo'n 15 seconden. En het klopt in zekere zin van de naarbijheids sensor. Kijk anders even hier misschien krijg je hem op die wijze weer aan de praat.

Helaas Gizmobinky ,

Dit heeft tot nu toe ook niks opgeleverd

Ik ga nog wel even verder zoeken op andere site's die over hetzelfde probleem hebben.

Weet jij misschien een site met dat felle licht boven de nabijheidssensor ?

Gr Richard

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 juni 2015
  • 18:44

das jammerje zegt je hoort wel een geluidje als je hem aansluit op de computer instaleer anders even dit tooltje zet ook een snelkoppeling van de tool naar je bureablad sluit vervolgens je telefoon aan open het tooltje met de snelkoppeling en type in het venster adb devices druk op enter en als je een nummer krijgt van het aangesloten apparaat dan ziet adb hem nog het volgende wat je dan kunt doen is ingeven in het venster adb reboot bootloader en als je geluk hebt start hij op in de bootloader.

hetzelfde kun je ook proberen als je toestel in een andere modus zit is in te geven fastboot devices of fastboot reboot let ook even op of je tijdens deze commando's ook meerdere geluiden hoort van je computer.

verder zal ik nog wel eens zoeken naar de een mogelijke oplossing met de naarbijheids sensor.

ps woon je niet toevallig in de buurt van doetinchem dan kan ik eens het een en ander proberen om de m7 weer aan de praat te krijgen.

"/>

Richard38

Richard38

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2015
  • 19:31

das jammerje zegt je hoort wel een geluidje als je hem aansluit op de computer instaleer anders even dit tooltje zet ook een snelkoppeling van de tool naar je bureablad sluit vervolgens je telefoon aan open het tooltje met de snelkoppeling en type in het venster adb devices druk op enter en als je een nummer krijgt van het aangesloten apparaat dan ziet adb hem nog het volgende wat je dan kunt doen is ingeven in het venster adb reboot bootloader en als je geluk hebt start hij op in de bootloader. hetzelfde kun je ook proberen als je toestel in een andere modus zit is in te geven fastboot devices of fastboot reboot let ook even op of je tijdens deze commando's ook meerdere geluiden hoort van je computer. verder zal ik nog wel eens zoeken naar de een mogelijke oplossing met de naarbijheids sensor. ps woon je niet toevallig in de buurt van doetinchem dan kan ik eens het een en ander proberen om de m7 weer aan de praat te krijgen."/>

Dit had ik allemaal al geprobeerd met adb en fastboot

Ik weet het echt niet meer. Vind het nog steeds apart dat ik niet meer in de bootloader kan komen.

Ik woon in de buurt van Eindhoven :/

Gr Richard

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren