Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hoksie

Hoksie

• Lid sinds 21 november 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2015
  • 14:59

Goedemiddag,

Na de update van mijn HTC One M7 naar Lollipop werkt mijn toetsenbord minder fijn. Ik vond het altijd heel fijn om nadat ik een zin had getypt (meestal swypen) een woord uit de zin makkelijk kon aanpassen. De voorspellingen werden vastgehouden. Als voorbeeld: ik typ dat ik net thuis ben. Door autocorrectie (of slecht swypen) verandert ‘net’ in ‘met’. Voorheen kon ik op het woord klikken en kreeg ik de mogelijkheden te zien van de woorden die ik zou kunnen bedoelen. Eigenlijk precies hetzelfde nadat je het woord net getypt had. Dit werkt niet meer op deze manier. Als ik nu ‘net’ zou selecteren, krijg ik helemaal geen alternatieven meer… Hebben jullie dit ook? Zo ja, is hier een oplossing voor? Ik heb het niet kunnen vinden.

Alvast bedankt voor de reactie.

Gr.
Maarten

repairmeester

repairmeester

• Lid sinds 02 maart 2015
  • Berichten 77
  • Reputatie 10
  • 10 maart 2015
  • 10:53

Beste Hoksie,

Helaas valt hier niet veel aan te doen, dit is namelijk een bug.
Je zult of moeten wachten of de nieuwe update, of eerdere versie van Android dienen te gebruiken.
Dit kan door middel van het installeren van cust rom, of terug zetten naar de fabrieksinstellingen.
Als je je toestel terug zet naar de fabrieksinstellingen, let er wel op om een back-up te maken van je belangrijke gegevens.
Hopenlijk is je vraag hiermee beantwoord.

Hoksie

Hoksie

• Lid sinds 21 november 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2015
  • 11:50

Ok, dank je voor je antwoord. Het is niet zo storend dat ik een oudere versie terugzet. Ik had al op verschillende forums gezocht, maar kon er niets over vinden. Hopelijk wordt deze bug bij de volgende release opgelost!

Dank voor je antwoord!

Gr.
Maarten

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren