Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jamon

Jamon

• Lid sinds 19 november 2014
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 19 november 2014
  • 15:54

Hallo,

Het is al sinds een poosje mogelijk maar het is mij nog steeds niet gelukt; de update naar Android 4.4.3.
Ik heb een HTC One M7 (helemaal origineel) en ik krijg regelmatig weer de melding dat er een nieuwe update mogelijk is.
Tijdens het installeren van deze update loopt deze echter elke keer vast.
De installatie blijft bij zo'n 30% hangen en dan opeens komt er een rode driehoek met daarin een uitroepteken in beeld.
De telefoon doet vanaf dat moment helemaal niks meer en ik krijg hem alleen nog maar uit als ik de aan/uit knop 10 seconde in druk.

Omdat ik deze update toch wel graag wilde hebben, heb ik besloten om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen maar ook dit heeft niet geholpen. Deze telefoon loopt op precies hetzelfde punt vast tijdens de installatie van de update.

Is er nog een andere mogelijkheid die ik kan proberen?

Alvast bedankt!

Bewerkt (19 november 2014 16:02)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6176
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 19 november 2014
  • 16:15

Verplaatst naar HTC One M7-forum

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 19 november 2014
  • 22:32

heb jij het toestel nieuw gekocht of tweedehands?

heb je ooit al eens ota update doorgevoerd in het verleden waarbij het wel gelukt is met dit toestel?

heb je hem in het verleden wel eens geroot?

Bewerkt (19 november 2014 22:35)
Jamon

Jamon

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 november 2014
  • 09:20

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het toestel nieuw gekocht in de winkel en heb deze nooit geroot of wat dan ook. Hij is helemaal clean.
Vorige updates zijn in het verleden altijd gewoon gelukt zonder problemen.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 20 november 2014
  • 09:56

als je nog garantie hebt zou ik daar gebruik van maken dit kun je niet zelf herstellen teminste als er niet mee is gerommeld in het verleden rooten enz..

Bewerkt (20 november 2014 09:58)
Jamon

Jamon

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 november 2014
  • 10:22

gizmobinky
als je nog garantie hebt zou ik daar gebruik van maken dit kun je niet zelf herstellen teminste als er niet mee is gerommeld in het verleden rooten enz..
Oke, thanks. De reden waarom ik hem nog niet opgestuurd had was omdat ik hem dan een paar week kwijt ben. Maar inderdaad, ik moet hem maar gewoon even opsturen.

Bedankt.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 20 november 2014
  • 10:39

je zou nog een optie kunnen proberen en dat is in de bootloader te booten en daar factory reset uit te voeren.

om in de bootloader te booten doe je door eerst naar instellingen/enegie en snelopstarten uit te zetten vervolgens zet je toestel helemaal uit houd vervolgens de volume down en powerknop ingedrukt net zo lang tot dat je in de bootloader bent, ziet eruit als zie bijlage en selecteer daar factory reset/ navigeren door het bootloader menu doe je dmv de volume knop selecteren met de powerknop.

de bootloader kan er anders uitzien als in de bijlage.

Bijlage:

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 20 november 2014
  • 11:38

je kunt ook proberen om een RUU {rom update utility} te proberen hiermee wordt alles opnieuw geflashed het complete systeem inclusief de recovery.

zoek even hier of hier de juiste RUU installer op en je moet dan de htc europa versie hebben teminste als je niet een branded toestel hebt zoals vodaphone enz..

de RUU installer moet je runnen als admin rechtklik muis op de RUU.

je doet dit wel op eigen risico normaal gesproken is dit een veilige optie en kan er niets fout gaan maar blijft hij halverwege tijdens het proces hangen dan heb je niets meer en moet je hem zeker wegbrengen maar over het algemeen kan er weinig mis gaan ook al heb je de verkeerde RUU dan zal hij gewoonweg niet verder gaan met de instalatie.

hier een filmpje hoe een RUU te runnen.

zorg dat de accu voldoende is opgeladen en de pc niet in slaap valt

trek onder geen beding de usb kabel eruit tijdens het procces

de ruu zal ook niet runnen als hij lager is dan de android versie waar hij nu op draait

lost dit alles het probleem niet op dan terug brengen voor reparatie.

Bewerkt (20 november 2014 11:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren