Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 9 november 2014
  • 21:13

als je zeker weet dat usb foutopsoring aan staat bij opties voor ontwikkelaars dan weet ik ook niet meer.

je kunt nog wel even met aangesloten telefoon het vinkje usb foutopsporing uitzetten voor een paar seconden en weer aan zetten in de hoop dat er drivers geinstaleerd worden.

of instaleer even dit tooltje hier open de tool met de snelkoppeling en type in het venster adb devices krijg je een nummer van het aangesloten apparaat dan moet je telefoon te zien zijn in verkerner.

om toch bij je bestanden te kunnen komen via je computer zou je het appje airdroid kunnen gebruiken.

ik zou zeggen contact opnemen met htc over het usb probleem.

Bewerkt (9 november 2014 21:21)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 9 november 2014
  • 21:22

gizmobinky
als je zeker weet dat usb foutopsoring aan staat bij opties voor ontwikkelaars dan weet ik ook niet meer.

je kunt nog wel even met aangesloten telefoon het vinkje usb foutopsporing uitzetten voor een paar seconden en weer aan zetten in de hoop dat er drivers geinstaleerd worden.

of instaleer even dit tooltje hier open de tool met de snelkoppeling en type in het venster adb devices krijg je een nummer van het aangesloten apparaat {zie bijlage} dan moet je telefoon te zien zijn in verkerner.

om toch bij je bestanden te kunnen komen via je computer zou je het appje airdroid kunnen gebruiken.

ik zou zeggen contact opnemen met htc over het usb probleem.

Bijlage:

Bewerkt (9 november 2014 21:23)
Veeffie

Veeffie

• Lid sinds 04 november 2014
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 november 2014
  • 22:42

Bedankt voor al je opties om dit probleem op te lossen. Het heeft helaas niet mogen baten.
Ook met het ADB tooltje lukt het niet om verbinding te maken met de HTC.
Met Airdroid lukt het gelukkig wel. Niet helemaal op de juiste manier en het probleem blijft bestaan maar ik kan m tenminste weer benaderen.
Nogmaals bedankt.

gr.
Koos

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren