Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OPPO Reno 10x Zoom

• Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6395
  • Reputatie 250
  • 25 april 2015
  • 16:41

ligt er aan welke rom/android versie je erop hebt staan als ik mij goed herinner heb je Android Revolution HD 91.1 • High Quality & Performance • 7.19.401.2 • 5.0.2 erop staan, je kunt ook even naar instellingen/info/software informatie gaan en daar staat welke android versie je draait en eventueel de sense versie volgens mij moet jij de eerste hebben Sense 6/7 Android 5.0.2 ******* ElementalX-m7-20.1-Sense zolang je maar de sense versie neemt en niet! de Google Play Edition.

Bewerkt (25 april 2015 16:43)
jaromi

jaromi

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 25 april 2015
  • 16:46

gizmobinky
ligt er aan welke rom/android versie je erop hebt staan als ik mij goed herriner heb je Android Revolution HD 91.1 • High Quality & Performance • 7.19.401.2 • 5.0.2 erop staan, je kunt ook even naar instellingen/info/software informatie gaan en daar staat welke android versie je draait en eventueel de sense versie volgens mij moet jij de eerste hebben Sense 6/7 Android 5.0.2 ******* ElementalX-m7-20.1-Sense zolang je maar de sense versie neemt en niet! de Google Play Edition.

Ja dat klopt deze versie staat erop inmiddels kernel gedownload moet ik deze nu gewoon flashen via de custom recovery???

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6395
  • Reputatie 250
  • 25 april 2015
  • 16:51

even de zip niet uitpakken op je toestel kopieren dan in de custom recovery booten dan eerst een backup van het systeem maken bij backup & restore als dat klaar is ga je naar install zoek vervolgens de zip klik erop en de instalatie begint waarschijlijk krijg je een aroma installer waar je de keuzes kunt maken die je wilt.

jaromi

jaromi

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 25 april 2015
  • 17:03

Bedankt ga nu eerst een backup maken daarna die kernel flashen laat wel wat weten als het gelukt is.
Groetjes

jaromi

jaromi

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 25 april 2015
  • 19:26

Inmiddels kernel geflasht werkt prima,
Weet u waar cwm de backup van het systeem zet her er per ongeluk twee gemaakt heb nog maar 6gb over op mijn gsm.
En zit er in die kernel ook een optie dat het scherm aanspringt als men het hoesje open klapt
weet dat het werkt via de proximussensor….of is daar een app voor???
Groetjes

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6395
  • Reputatie 250
  • 25 april 2015
  • 19:50

mooi dat het werkt, de backup wordt opgeslagen in interne opslag of sd en dan in clockworkmod/backup en daar zitten de backup's in wordt meestal genummerd op datum en versie, kun je of dit appje voor gebruiken of sluit hem aan op de computer om de backup die je gemaakt hebt te verwijderen.

ik zou niet meer weten of er een optie voor het hoesje in de kernel zit.

als appje voor de cover zou je Gravity Screen - On/Off kunnen gebruiken dit appje kan nog heel veel meer dingen.

Bewerkt (25 april 2015 19:56)
jaromi

jaromi

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 25 april 2015
  • 20:01

gizmobinky
mooi dat het werkt, de backup wordt opgeslagen in interne opslag of sd en dan in clockworkmod/backup en daar zitten de backup's in wordt meestal genummerd op datum en versie, kun je of dit appje voor gebruiken of sluit hem aan op de computer om de backup die je gemaakt hebt te verwijderen. ik zou niet meer weten of er een optie voor het hoesje in de kernel zit. als appje voor de cover zou je Gravity Screen - On/Off kunnen gebruiken dit appje kan nog heel veel meer dingen.

Dat werkt zo niet bij mij ik moet helemaal in de root op zoek naar /data/media/clockworkmod/backups en daar staan de backups in.
Dus niet op de externe opslag.
Wat die app betreft ga die eens testen bedankt.

jaromi

jaromi

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 26 april 2015
  • 17:17

Nog een vraagje krijg die geheime fuctie van het htc logo niet aan de praat inmiddels kernel nieuw erop gezet maar krijg het niet geactiveerd????

Groetjes

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6395
  • Reputatie 250
  • 26 april 2015
  • 20:59

Kon je hem wel selecteren dan tijdens de installatie, enable(logo2menu)aangevinkt en logo2sleep uitgevinkt (disable)

Om hem te gebruiken moet je net iets boven het logo klikken.

Bewerkt (26 april 2015 21:01)
jaromi

jaromi

• Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 26 april 2015
  • 21:02

Oké bedankt ga het eens testen laat wel wat weten….
Groetjes

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren