Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

chrasH-040

chrasH-040

• Lid sinds 29 augustus 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2014
  • 22:32

Allereerst mijn excuses dat ik dit bericht waarschijnlijk in het verkeerde forum post. Ik wilde het bij HTC zetten maar daar kon ik geen topic open. Ik hoop dat jullie mij toch kunnen en willen helpen. Ik heb sinds april een HTC One, hiervoor heb ik 1 juli een update gekregen en sindsdien werkt de “app” om te bellen slecht.

Als ik gebeld wordt dan bevriest het hele scherm, ik kan dus niet opnemen, waarna ik óf de telefoon aan en uit moet zetten door de knop lang ingedrukt te houden. Of ik wacht totdat de boodschap in beeld komt dat de app “htc.telefoon” (of iets dergelijks) niet reageert en of ik deze wil beëindigen, wil wachten of een rapport wil verzenden. Wachten heeft geen zin want dan gebeurd er een half uur niks. Als ik de app beëindig dan moet ik opnieuw mijn pincode invoeren waarna het weer gewoon werkt. Als ik echter een rapport verzend dan werkt het (meestal) meteen weer, dus zonder pincode invoeren.

Wat ook opvallend is, is dat het ook heel vaak op de carkit gebeurd. Altijd als ik gebeld wordt, nooit als ik zelf iemand bel. Dan neem ik op (via de kit zelf of telefoon maakt niet uit), waarna het scherm opnieuw bevriest, de ringtone van de carkit eindeloos door blijft gaan (heel irritant) maar ik kan dan wel gewoon bellen met de persoon in kwestie. Alleen wisselgesprekken komen dan niet binnen.

Ik heb inmiddels twee keer een fabrieksreset gedaan en op aanraden van Vodafone is er een nieuwe simkaart onderweg, hoewel mijn simkaart pas ongeveer 1,5 jaar oud is. Ik hoop dat iemand wijs kan worden uit dit verhaal, mijn technische kennis zit vooral in auto's en motoren en nauwelijks in telefoon en dergelijke. Kan iemand deze bron van ergernis helpen oplossen?

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6176
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 29 augustus 2014
  • 22:41

Om welke One gaat het, de One M7 of M8? Dan kan dit topic naar het juiste forum verplaatst worden.

chrasH-040

chrasH-040

• Lid sinds 29 augustus 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2014
  • 23:17

Dat moet de M7 zijn, volgens de man van Vodafone. Waar kan ik dat zelf eigenlijk zien? (mijn kennis is erg basic). Bedankt voor het verplaatsen, volgens mij is mijn kennis over dit forum ook nog iets te basic

Lalalaury

Lalalaury

• Lid sinds 23 augustus 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 27 september 2014
  • 14:06

Hier het zelfde probleem sinds een paar dagen :S

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 september 2014
  • 10:03

Ze zijn eigenlijk heel makkelijk uit elkaar te houden

M7 heeft 4,7 inch scherm
M8 een 5 Inch scherm

M7 heeft nog knoppen op dat zwarte paneel zitten touch knoppen, ook werkt het nog als je op het htc logo drukt.
M8 heeft onscreenknoppen die zitten dus boven die zwarte balk

Ook bij de instellingen als je gaat naar over de telefoon en dan telefoonidentiteit, hier staat bij mij HTC One_M8 dus de M7 zal ook zoiets als naam hebben met M7.
En bij de M7 staat als het goed is ook nog een beats audio logo achterop, ook de camera zit anders aan de achterkant

http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2014/03/HTC-One-M8-2014-VS-2013-Back-1280x853.jpg

Uiteraard heb je dan ook nog de Htc one Mini en sinds kort de htc one mini 2

Bewerkt (30 september 2014 10:08)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6504
  • Reputatie 250
  • 30 september 2014
  • 11:37

je kunt de info van je telefoon ook zien dmv dit appje

dat je telefoon bevriest of langzaam wordt zou te maken kunnen hebben met third-part apps die op je toestel staan als er maar een problemen veroorzaakt kan dat als neven effect hebben dat je telefoon bevriest of langzaam wordt.

om te achterhalen of niet standaard apps {third-part apps} het probleem veroorzaken kun je je telefoon een poosje in safe mode zetten heb je het probleem niet meer dan zijn één of meer van je third-part apps het probleem zaak is om dan te achterhalen welke third-part app het probleem veroorzaakt.

een mogelijke oplossing is na een reset van het toestel niet alle third-part apps automatisch terug te zetten maar een voor een checken wie het probleem veroorzaakt.

is het probleem in safemode nog aanwezig kan het zijn dat er te veel ram geheugen wordt gebruikt {te veel apps open staan}

hier een filmpje hoe je htc one m7 in safemode te zetten.

Bewerkt (30 september 2014 12:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren