Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

JasperFC

JasperFC

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 14:07

Hallo allemaal,

Al enkele maanden loop ik met het probleem dat het originele toetsenbord van de HTC One niet goed werkt. Het begint ermee dat de woordsuggestie het niet meer doet. De balk met mogelijke woorden die ik wil typen is dan niet meer te zien, maar hij past wel het woord automatisch aan. Als ik bijvoorbeeld ene type, maakt hij er nog wel gewoon een van.

Even later vallen er nog meer functies uit. Als je een letter indrukt, bijvoorbeeld de A, dan zie je dit, omdat de A dan groter wordt als het ware. De volgende stap is dat ik kan drukken op de letters wat ik wil, maar er gebeurt niets meer. Woorden typen is niet meer mogelijk, met als laatste stap dat het toetsenbord een zwart vlak wordt, zoals in de afbeelding te zien is. Daarna krijg ik de melding dat het toetsenbord niet meer werkt en dan kan ik het rapport verzenden. Dit heb ik nu - zonder overdrijven - al 100x gedaan, in de hoop dat HTC het probleem op zou pakken. Dit is nu al een paar maanden aan de gang en nog steeds treedt dit irritante probleem op. Natuurlijk heb ik er aan zitten denken om een ander toetsenbord te downloaden, maar in de praktijk vind ik het toetsenbord van HTC het prettigste werken.

Kennen jullie deze problemen ook en is er een oplossing voor?

Hoor het graag!

Alvast bedankt,

Jasper

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6334
  • Reputatie 250
  • 11 maart 2014
  • 20:10

heb je ook al de instellingen van het toetsenbord geprobeerd te wijzigen.

JasperFC

JasperFC

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2014
  • 11:19

Wat moet ik dan zoal wijzigen aan de instellingen?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4100
  • Reputatie 140
  • 12 maart 2014
  • 11:27

Heb je al keer u cache gegevens gewist van u toetsenbord?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6334
  • Reputatie 250
  • 12 maart 2014
  • 16:14

JasperFC
Wat moet ik dan zoal wijzigen aan de instellingen?
als je het toetsenbord opent heb je de tweede toets onderaan een klein radertje als je de toests vast houd kom je meteen in de instellingen van het toetsenbord ga naar geavanceerd en dan zie je het vanzelf wel wat je in kunt stellen bijv: woordsuggestie aan of uit.
en je kunt natuurlijk ook proberen wat angelo35 voorstelt is de gegevens wissen {cache}uileg cache wikipedia ga daar voor naar instellingen/apps/alle applicaties en zoek htc sense input tik erop ga iets naar beneden en daar kun je de cache wissen.

Bewerkt (12 maart 2014 16:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren