Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ralph

Ralph

• Lid sinds 15 september 2009
  • Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2014
  • 21:29

Ik heb sinds ongeveer een maand de HTC One, tot vandaag naar volle tevredenheid.
Vanochtend gebeurde het voor het eerste dat de wekker niet was afgegaan.
Voor de nacht schakel ik altijd wifi en 3G uit, die wilde 's ochtends niet meer verbinden.
Ik heb de HTC widget waarbij ik kan schakelen tussen de geluidsprofielen “normaal”, “trillen” en “stil”, als ik tik op de widget wijzigt wel het geluidsprofiel, echter het icoontje in de widget wijzigt niet. Hetzelfde gedrag zie ik bij de overige widgets.
Als ik iets wil installeren vanuit Google Play, dan gaat hij downloaden tot 100%, en daarna niks meer. Als ik dan de telefoon herstart, gaat hij soms wel, soms niet alsnog daarna installeren.
Ik heb bij mijn weten geen “vreemde” apps geinstalleerd, telefoon is niet geroot.
Ik heb AVG en 360 mobile security geinstalleerd en laten scannen, die vinden niks.
Ik heb middels een hard recovery de telefoon hersteld, dit ging niet via het menu “herstellen” ook daar bleef hij in hangen.
Na de factory reset heeft hij 2 uurtjes normaal gedaan, maar nu is het gedrag weer terug.
Wat te doen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 31 januari 2014
  • 22:39

toen je een factory reset gedaan hebt in de bootloader heb je toen je backup terug gezet, zo ja michien toch een app wat niet goed werkt,
doe dan nog een keer een reset en zet dan je backup dan niet terug.

als het nog niet weg is ben ik bang dat je terug naar de winkel moet altans dat zou ik dan doen.

Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2014
  • 22:44

Vanmmidag teruggezet zonder het terugzetten van de apps. Uurtje geleden teruggezet en eerst een backup met de HTC app gemaakt en die teruggezet.
Probeerde ook een wekker-app te installeren die steeds een foutcode gaf bij installeren, ook na een reboot. Op m'n Nexus 7 dezelfde app geprobeerd, ging prima, en na de reset van een uurtje terug ging het ook prima op de telefoon….
Er is iets flink mis……
Misschien inderdaad morgen maar ff langs de winkel…..

Let even op het taalgebruik aub. Post is aangepast.

Bewerkt (3 februari 2014 18:34) | Taalgebruik
Ralph

Ralph

• Berichten 472
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2014
  • 17:34

zaterdag ochtend liep de telefoon goed, dus ik besloot het nog even aan te kijken. nu (zondagavond) nog steeds alles goed. ik vermoed dus 1 of ander systeem proces dat liep te bokken en z'n ding gewoon moest afmaken. voor nu dus weer een tevreden HTC one gebruiker

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 3 februari 2014
  • 17:02

nou maar hopen dat het een bug in een appje was.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren