Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

de1v3c1o

de1v3c1o

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2014
  • 21:11

Hallo,

Al een aantal maanden gebruik ik mijn HTC One met Cyanogenmod 10.2 stable (begon met de nightly's).

Echter is me de laatste tijd opgevallen hoe heet mijn toestel wel niet wordt, en dan heb ik het over temperaturen als 42 a 43 graden als ik een aantal minuten met een spelletje bezig ben, echt fijn vasthouden is het toestel niet meer.

Zijn er nog meer mensen met deze problemen? Zoja met welke ROM? Ik heb daarvoor nooit echt in de gaten gehouden, dus waarschijnlijk was het daarvoor helemaal niet zo?

Heb er tevens geen hoesje om, dus gewoon bloot in mijn hand.

Vriendelijke groet,
De1v3c1o

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 16 januari 2014
  • 12:53

heb je boel niet te veel overcklocked.
vergeet niet dat de one gedeeltelijk gemaakt is van aluminium dat geleid warmte nogal en vooral met speletjes werken de procesoren op volle kracht.

Bewerkt (16 januari 2014 12:55)
de1v3c1o

de1v3c1o

• Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2014
  • 14:13

gizmobinky
heb je boel niet te veel overcklocked.
vergeet niet dat de one gedeeltelijk gemaakt is van aluminium dat geleid warmte nogal en vooral met speletjes werken de procesoren op volle kracht.

Nee heb hem niet overgeclockt, en ik heb gekeken, hij staat nog gewoon op de standaard waarde.

Misschien dat ik nog een hoesje kan proberen? Zodat de warmte van me hand niet direct geleid naar het aluminium?

jelco_meijer

jelco_meijer

• Lid sinds 10 december 2013
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2014
  • 21:02

ik heb ook Cyanogenmod er op staan en speel sinds kort modern combat 4, ook mijn htc word al snel vrij heet, maar goed spel vraagt ook nogal veel van je telefoon ik denk dus niet dat dit heel raar is, had je denk ik ook gehad als je gewoon de standaard software er nog op had staan.
Heb van de week mn ps3 controller aangesloten op mn htc draadloos via bluetooth werkt echt super!

de1v3c1o

de1v3c1o

• Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2014
  • 23:18

Ben overgestapt naar de ViperOne rom, en heb een backcover om me toestel heen gedaan, merkte zeker met de overstap al direct dat ie minder heet werdt, ook bij wat zwaardere spellen. Hoesje helpt helemaal, en de temperaturen lopen niet zo heel snel op.

Wat mij betreft is dit probleem opgelost!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren