Naar content
Trending apps
  • Veronica Inside

• Vertrouwde contacten

• Verspillingsvrijecoach

• Veeder - #Google News #Trends

• Veiligebuurt, houd jouw buurt veilig

• Velociraptor - Speed Limits & Speedometer

• VELUX ACTIVE with NETATMO

• Veldgids - vogels bloemen dieren en paddestoelen

• Veterondo: Abstract Weather

Trending games
  • VERSCHRIKKELIJKE IKKE

• Vector Full

• Vendetta Online

• Vendetta Online HD - Space MMO

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
    jssollie

jssollie

• Lid sinds 20 januari 2011
    • Berichten 197
    • Reputatie 0
    • 4 december 2013
    • 00:08

Zoals de titel al zegt: ik wil graag mijn HTC One net zo gebruiken als ik op een windowslaptop deed.
    Gewoon kabeltje erin, en dat de HTC dan als “usb opslag” tevoorschijn komt en ik mijn bestanden kan kopiëren en plakken.

Ik heb het hele internet al afgezocht, en tot nu toe niks kunnen bereiken…
    Als ik HTC Sync Manager installeer op mn MacBook, herkent deze 'm wel en kan ik ook bestanden synchroniseren, maar niet op de manier die ik wil.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
    • Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 4 december 2013
    • 16:20

dus hij staat niet als htc one bij je harde schijf van je macbook.
    je kunt proberen naar instellingen te gaan opties voor ontwikkelaars en vink usb foutopsporing aan.
    kun je opties voor ontwikkelaars niet vinden ga dan naar instellingen/info/software informatie/meer/ en tap een aantal keer op buid nummer tot dat je ziet je bent ontwikkelaar en de optie ontwikkelaar is er nu wel.

of bekijk dit filmpje even http://www.youtube.com/watch?v=yunY2m6YXx0

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Bewerkt (4 december 2013 16:26)
    jssollie

jssollie

• Berichten 197
    • Reputatie 0
    • 4 december 2013
    • 17:20

Alles wat je daar zegt heb ik al geprobeerd, en dat filmpje had ik gisteren ook gevonden, kreeg het gewoon niet voor elkaar..
    ben normaal gesproken best handig met dit soort dingen, maar ik krijg het nu gewoon echt niet voor elkaar en voor zover ik weet heb ik alles geprobeerd! (ook andere kabels)

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 4 december 2013
    • 20:18

heb je dit ook al geprobeerd met Android File Transfer https://support.google.com/nexus/answer/2840804?hl=nl
    je kunt ook htc sync manager updaten of opnieuw instaleren.
    of de computer uitschakelen en inschakelen met de telefoon aangesloten mischien instaleert hij drivers.
    of download en instaleer hier de laatste drivers http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2191279

Bewerkt (4 december 2013 20:26)
    jssollie

jssollie

• Berichten 197
    • Reputatie 0
    • 4 december 2013
    • 21:27

Android File Transfer heb ik inderdaad ook al geïnstalleerd, zelfde verhaal, doet niks…
    als mijn telefoon gekoppeld is, dan herkent HTC Sync Manager ‘m wel, en daar kan ik wel bij mijn bestanden.
    dus mn MacBook herkent ’m dan wel, maar Android File Transfer herkent mijn telefoon niet, die zegt dat er geen telefoon aangesloten is.

die drivers kan ik dus helaas niet installeren, zijn allemaal .exe bestanden, en daar doet OS X niks mee! toch bedankt

Lastig probleem dit blijkbaar. ik gebruik bijv. iSyncr om mijn iTunes op mn telefoon te zetten, werkte via windows altijd perfect!
    maar ook dat programma herkent mijn telefoon gewoon niet, terwijl als ik bij recensies kijk in de Playstore zie ik dat het anderen wel lukt op een Mac met een HTC One (X).

Bewerkt (4 december 2013 21:27)
    Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 4 december 2013
    • 22:04

jssollie
    Android File Transfer heb ik inderdaad ook al geïnstalleerd, zelfde verhaal, doet niks…
    als mijn telefoon gekoppeld is, dan herkent HTC Sync Manager ‘m wel, en daar kan ik wel bij mijn bestanden.
    dus mn MacBook herkent ’m dan wel, maar Android File Transfer herkent mijn telefoon niet, die zegt dat er geen telefoon aangesloten is.

die drivers kan ik dus helaas niet installeren, zijn allemaal .exe bestanden, en daar doet OS X niks mee! toch bedankt

Lastig probleem dit blijkbaar. ik gebruik bijv. iSyncr om mijn iTunes op mn telefoon te zetten, werkte via windows altijd perfect!
    maar ook dat programma herkent mijn telefoon gewoon niet, terwijl als ik bij recensies kijk in de Playstore zie ik dat het anderen wel lukt op een Mac met een HTC One (X).
    dat je telefoon niet gezien word heeft toch te maken met de drivers ik weet niet hoe het werkt op een macbook bij windows kun je wel handmatig drivers instaleren.
    instaleer dan even htc sync dun niet sync manager daar kun je verders niets mee maar hij instaleerd wel drivers mischien help dit http://www.htc.com/nl/support/
    ik vind toch wel een vreemd verhaal.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 4 december 2013
    • 22:26

ik heb een beetje rondgesnuffelt op internet het schijnt bij meerdere htc one gebruikers en een mac een probleem te zijn het lijkt erop dat ze mensen dwingen om hts sync manager te gebruiken waarom is mij niet helemaal duidelijk.
    hier ook nog een app https://play.google.com/store/apps/details?id=in.zatta.USB_switch

verder heb ik geen oplossingen meer.

jssollie

jssollie

• Berichten 197
    • Reputatie 0
    • 5 december 2013
    • 14:25

de drivers zijn niet los te vinden voor de mac. die worden waarschijnlijk met Sync Manager geleverd…
    en inderdaad, meerdere gebruikers met een One of One X hebben hetzelfde probleem.
    HTC Sync is echter weer een .exe bestand, kan ik niks mee, helaas..

heb HTC Nederland ook benaderd via Facebook (snelle reacties geven ze btw!), maar ook zij weten het niet. ze denken dat het probleem bij Apple of de externe partijen ligt…

jssollie

jssollie

• Berichten 197
    • Reputatie 0
    • 5 december 2013
    • 17:45

En tja, Apple zegt weer dat het probleem bij HTC ligt. oftewel, niemand gaat hier dus wat aan doen haha

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
    • Reputatie 250
    • 5 december 2013
    • 21:26

als ik wat vind post ik hier wel neer.
    ik wens je succes.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren