Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Benell

Benell

• Lid sinds 30 juli 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 24 november 2013
  • 23:17

Ik kan sinds Android 4.3 geen verbinding meer met mijn pc maken.
Heb wel de nieuwste HTC Sync Manager geïnstalleerd, maar mijn pc meldt dat het USB-apperaat niet wordt herkend.
Heb zo'n vemoeden dat op de One de foutopsporing uit staat, maar in de instellingen is nu de optie ‘instellingen/opties voor ontwikkelaars/usb foutopsporing aanzetten’ onvindbaar!
Hoe krijg ik die terug?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 november 2013
  • 09:23

als je opties voor ontwikkelaars niet meer kunt vinden, ga da naar instellingen/info/software informatie/meer en druk herhaaldelijk op build-nummer tot dat je ziet je bent ontwikkelaar en als het goed is zie je nu wel opties voor ontwikkelaars en kun je usb foutopsporing wel aanvinken.
anders even HTC Sync Manager opnieuw instaleren.

Bewerkt (26 november 2013 12:10)
depaepkevin

depaepkevin

• Lid sinds 05 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2014
  • 00:11

Graag wil ik aan iedereen laten weten dat dit de juiste oplossing is voor het “HTC usb probleem”.
Alleen zal je pc het usb apparaat nog niet direct herkennen als je usb foutopsporing aanvinkt, je moet eerst je pc herstarten zonder de usb kabel te verwijderen.De verbinding tusssen je pc en smartphone is genoodzaakt. Zodra de pc is herstart zal hij het stuurprogramma vinden en correct installeren.

Greetz

Kevin

Suziq

Suziq

• Lid sinds 17 mei 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2015
  • 19:32

hallo,

ik ondervind nu hetzelfde probleem. ik heb de stappen die hier vermeld staan geprobeerd. Echter te vergeefs.

ik wil alle fotos namelijk uit mijn gallerij overzetten op mijn pc. die van dropbox ook.. nu kan ik van dropbox ook via
de pc erin, maar er staan duizenden fotos in de wacht, dus schiet ik daar ook niet mee op.
Als ik in de appstore op htc sync management typ… dan krijg ik allerlei verschillende apjes maar niet 1 specifiek met htc sync management.

help, kan iemand me helpen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 17 mei 2015
  • 23:24

je bedoeld zeker htc syncmannager voor de pc, die kun je hier downloaden is een kwestie van de installer runnen/dubelklik muis en volg de instructies.

kan zijn dat je ook nog een melding op je htc one m7 krijgt zodra je hem aansluit.

wordt je toestel nog niet gezien even je computer opnieuw opstarten met aangesloten htc one m7.

als je nog vragen hebt hoor ik het wel

Bewerkt (17 mei 2015 23:27) | text aangepast
satika

satika

• Lid sinds 01 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2015
  • 22:03

goedendag,

ook ik loop tegen dit probleem aan. ik heb alle stappen gevolgd met mijn HTC one mini2 maar de pc herkent niet eens dat er een USB-kabel aangesloten is terwijl de telefoon wel oplaadt. Bij alle vorige HTC´s had ik hier geen last van.

Ook de sync manager gaf aan dat er geen toestel herkend wordt.
Bij foutopsporing geen berichten.
Kortom. het lijkt alsof mijn telefoon onzichtbaar is.

Ik wil foto's van het telefoongeheugen overzetten naar de sim-kaart. Ik heb echter geen zin om dit per stuk te doen!

groet en alvast bedankt

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 oktober 2015
  • 22:25

Ook al eens andere usb poorten/kabels of andere pc geprobeerd of lukt het dan ook niet.

Als je in device manager op je pc de drivers handmatig update van de mini one 2 die daar dan niet gezien wordt, er zal een uitroepteken staan helpt dat ook niet.

Of htc syncmanger verwijderen en opnieuw installeren.

Kan natuurlijk ook zijn dat de usb poort van je one mini 2 defect is.

Bewerkt (1 oktober 2015 22:45) | text aangepast

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren