Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 1 november 2013
  • 13:43

ik zou graag willen weten hoe ik een ota update van 4.2.2 naar 4.3 moet instaleren op mijn htc one.
volgens hier http://www.allaboutphones.nl/nieuws/23893/android-43-update-voor-internationale-htc-one-beschikbaar.html kan ik hem dowloaden en handmatig instaleren.
het gaat om deze update: ota_m7_ul_jb43_sense55_mr_htc_europe_3-62-401-1-2-24-401-8_release_338160gxmo5sd9337kadux-zip
en is ook hier te downloaden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2428276
wie kan me helpen hoe dit moet.

mijn toestel heeft een unlockt bootloader en is s-off.

alvast bedankt.

Bewerkt (1 november 2013 13:52)
snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 1 november 2013
  • 23:13

Als je je toestel unlocked hebt kan je hem volgens mij als rom op je kaart zetten en dan via je opstart menu van je bootloader moeten kunnen installeren. Ik dacht trouwens dat er problemen waren met deze versie, ergens gelezen maar kan het niet meer vinden (ik denk bij de buren van tweakers.nl.
Volgens de jongens in de winkel kwam de nederlandse versie (incl de nieuwe sense) heel snel onze kant uit door de lucht.
Succes!

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 2 november 2013
  • 10:51

hoe moet je hem dan instaleren via het opstart menu.
als ik het bestand op de sd kaart zet {niet in een map} en ik boot in de bootloader dan krijg ik niet de vraag wil je updaten of zo iets, ik heb nergens een optie om te updaten,dit alles heb ik gedaan met de stock recovery erop en de bootloader gelockt.
wat ik al heb geprobeerd is: via recovery: dan krijg ik een foutmelding over een of andere handtekening install als zip gaat dus niet.
via adb / fastboot: het bestand verandert in RUUzip en dan via adb flashen lukt ook niet, ook hier krijg ik een handtekening foutmelding.
ik weet dat het moet kunnen maar hoe.

Bewerkt (2 november 2013 11:11)
gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6515
  • Reputatie 250
  • 2 november 2013
  • 11:37

gizmobinky
hoe moet je hem dan instaleren via het opstart menu.
als ik het bestand op de sd kaart zet {niet in een map} en ik boot in de bootloader dan krijg ik niet de vraag wil je updaten of zo iets, ik heb nergens een optie om te updaten,dit alles heb ik gedaan met de stock recovery erop en de bootloader gelockt.
wat ik al heb geprobeerd is: via recovery: dan krijg ik een foutmelding over een of andere handtekening install als zip gaat dus niet.
via adb / fastboot: het bestand verandert in RUUzip en dan via adb flashen lukt ook niet, ook hier krijg ik een handtekening foutmelding.
ik weet dat het moet kunnen maar hoe.
even rond gesnufelt op tweakers en lees dit:
Daar hebben ze een link naar het bestand.
Maar dan vraag ik mij wel af of je dit dus moet downloaden op je mobiel en dan instaleren, of downloaden via de pc en dan de mobiel daar aan moet hangen :?

HTC's kan je alleen via OTA updaten. De rom zelf downloaden heeft geen nut, want je kan er niks mee, tenzij je een developer bent.

Met die download kan je niks. Lijkt interne OTA link te zijn… Nog even wachten dus helaas.

er is dus nog niemand geweest die de ota update geinstaleerd heeft op tweakers, altans ik kan het niet vinden.

Bewerkt (2 november 2013 11:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren