Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 19:38

gizmobinky
even de stock recovery terug zetten, met een custom recovery gaat het niet, vervolgens de bootloader locken en je kunt hem dan updaten naar 4.3.

Ik had hem weer gelocked en het leek te gaan lukken maar hij pakt de update niet, hij zegt he te updaten maar na downloaden en instaleren zit ik gewoon weer op 4.2.2

Eerst maar ff uitzoeken hoe ik he op stock recovery moet zetten… balen

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 4 november 2013
  • 20:18

snah65
gizmobinky
even de stock recovery terug zetten, met een custom recovery gaat het niet, vervolgens de bootloader locken en je kunt hem dan updaten naar 4.3.

Ik had hem weer gelocked en het leek te gaan lukken maar hij pakt de update niet, hij zegt he te updaten maar na downloaden en instaleren zit ik gewoon weer op 4.2.2

Eerst maar ff uitzoeken hoe ik he op stock recovery moet zetten… balen
de handleiding heb ik een post hiervoor neer gezet

snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 20:44

Ik heb die file gedownload en er staan heel veel verschillende in, ik heb trouwens ook geen fastdoot folder, of bedoel je gewoon de root van mijn telefoon? Ik heb de one toolkit gebruikt om hem de bootloader te unlocken en ik vrees dat ik dat zelfde programma de opdracht heb gegeven hem ook weer te locken, misschien is dat het probleem

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 4 november 2013
  • 20:52

snah65
Ik heb die file gedownload en er staan heel veel verschillende in, ik heb trouwens ook geen fastdoot folder, of bedoel je gewoon de root van mijn telefoon? Ik heb de one toolkit gebruikt om hem de bootloader te unlocken en ik vrees dat ik dat zelfde programma de opdracht heb gegeven hem ook weer te locken, misschien is dat het probleem
download het mini sdk pakketje hier http://androidworld.nl/forum/htc-one/49494-howto-unroot-re-lock-amp-re-flash-stock-recovery-htc-one.html?page=1 pak het uit naar de c drive van je computer en volg de handleiding hier onder.

stock recovery kun je hier downloaden http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2158151

plaats de stock recovery img in je fastboot folder van je mini sdk, houd schift ingedrukt, rechts klik muis, kies opdrachtvenster hier openen.
boot je htc one in bootloader hilight fastboot.
ingeven in adb-****** fastboot devices*** geeft het aangesloten apparaat nr weer.
ingeven in adb-****** fastboot flash recovery {naam van recovery} .img
locken bootloader ingeven in adb-****** fastboot oem lock

en je kunt updaten.

Bewerkt (4 november 2013 20:58)
snah65

snah65

• Lid sinds 30 juni 2010
  • Berichten 207
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 21:04

Het vreemde is als ik hem aansluit en opstart in boatloader herkent hij hen miet meer… Ik denk dat ik de bootloader gelockt heb
Ik draai hier win 8.1 misschien is dat het probleem?
Ik weet het even niet meer

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren