Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tjaah

Tjaah

• Lid sinds 01 september 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 september 2014
  • 09:29

Hallo,

vorige week begon mijn HTC one (M7) ook kuren te vertonen. Ik sluitte hem aan via USB op m'n laptop, de telefoon ging in auto modus. Hierna wou deze ook niet meer opladen. Na reboot wel weer, echter werkte de USB poort niet. Nu gister probeerde ik de telefoon te laden en toen deed deze dat niet. Na wat proberen kwam ik er achter dat de telefoon wel laad als deze volledig uit staat(vinkje weghalen bij snel opstarten). Dit is uiteraard niet echt handig…

zodra ik de stappen hier boven door loop gaat de telefoon meerder malen aan en uit. hierna heb ik nog steeds het zelfde probleem.
iemand nog een oplossing van HTC gehoord? Of moet de telefoon terug?

Daar ontstaat dan nog een kleine uitdaging, 4 maanden terug zal waarschijnlijk door een impact op m'n broekzak een kleine barst in het scherm is ontstaan. Telefoon heeft afgelopen tijd prima gewerkt, touchscreen heeft geen problemen. Nu schijnt het dat de garantie vervalt doordat dit is gebeurd. Heeft iemand een idee wat HTC daar over zegt?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s).

Tjaah

Tjaah

• Lid sinds 01 september 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 september 2014
  • 17:26

Nog even verder gekeken. Nu lijkt het dat de contacten van de usb-connector gewoon zijn gecorrodeerd. schrapen met een pincet wil niet direct helpen. Een uur een alcohol cleaner en daarna een uur contactspray dmv een stukje papier in de connector gepropt. Daarna nog eens met een pincet langs de contacten ge krabbeld.

de telefoon begon, waar hij eerst niets meer deed(alleen opladen wanneer uit), de problemen van in auto modus en USB-host modus weer te geven. hierna nog even verder geweekt en gerommeld, en ja wel!! de telefoon laadt weer op!

Collega heeft ook een one, een veel nieuwere, hiervan zijn de contacten duidelijk nog te zien. van mijn one worden ze steeds weer beter zichtbaar. Waar het dus lijkt iets met de firmware te maken te hebben heeft het wel degelijk iets te maken met de hardware, eigenlijk gewoon simpel gecorrodeerde contacten.

Hoop dat dit wat duidelijkheid biedt voor mensen met het zelfde probleem.

Service chat HTC stelde alleen een fabrieksreset voor, daarna moest ik hem maar opsturen met de daarbij komende kosten omdat de garantie ivm gebruiksschade(barstje scherm) het toestel niet meer onder de 2 jaar garantie norm valt… Vrij kansloos, want wat heeft het scherm met dit probleem te maken, maar het is zo. Via de mail kreeg ik de reboot met volumeknoppen nog als mogelijkheid aangereikt.

Bewerkt (1 september 2014 17:26)
Del

Del

• Lid sinds 15 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2016
  • 09:42

Goedemorgen, 
Ik had ook last van het probleem dat mijn HTC one m9 niet meer wou opladen , en aangaf dat ik de originele lader moest gebruiken.
Bij mij had het eerder effect om het oplaadpunt van de telefoon schoon te maken en dat werkt nog steeds uitstekend.
Dus wat het kan zijn is dat er vuil in het oplaadpunt zit. 

schaeks1991

schaeks1991

• Lid sinds 15 december 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 december 2016
  • 23:07

Heb jij hier toevallig een nummer van kan het via internet niet vinden heb namelijk het zelfde probleem met mij M8 hij laad moeilijk tot bijna niet meer op en al diverse kabels geprobeerd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren