Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Joost1896

Joost1896

• Lid sinds 11 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2013
  • 18:09

http://www.htc.com/nl/support/howto.aspx?p_id=610&id=341504&p_name=htc-one

Dit heb ik er bijgepakt, maar hij blijft het niet doen.

TV: Philips
Digitale TV: Cisco

Ik krijg het wel voor elkaar om de TV aan en uit te zetten (wanneer hij op stand-by staat natuurlijk), dus infrarood werkt gewoon. Alleen de laatste stap (cable box) om de tv ook op andere zenders te kunnen zetten, werkt niet. Enig idee wat ik hier aan kan doen?

Heb mijn HTC One overigens een paar dagen.

Hoogje

Hoogje

• Lid sinds 10 april 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2013
  • 14:09

Je kan de HTC One ook de afstandsbediening aan laten leren. Dan neemt hij de functie sowieso over. Misschien dat eens proberen? Dit kun je doen door bij Merk de keuze ‘Fabrikant niet in de lijst’ aan te vinken.

donderpoes

donderpoes

• Lid sinds 08 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 08:39

Hoogje
Je kan de HTC One ook de afstandsbediening aan laten leren. Dan neemt hij de functie sowieso over. Misschien dat eens proberen? Dit kun je doen door bij Merk de keuze ‘Fabrikant niet in de lijst’ aan te vinken.

Ik heb de HTC zonder problemen gelinkt aan mijn Sony tv en kan nu alle basisfuncties zonder problemen gebruiken.

Hoogje

Hoogje

• Lid sinds 10 april 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2013
  • 11:27

donderpoes
Hoogje

Ik heb de HTC zonder problemen gelinkt aan mijn Sony tv en kan nu alle basisfuncties zonder problemen gebruiken.

Ik had mijn HTC ook zonder problemen gelinkt aan mijn Samsung TV. Maar heb mijn Digitenne handmatig in moeten stellen en dat werkt prima.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren