Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wybren

wybren

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2013
  • 19:28

Beste allen,

Mijn beeldscherm flikkert bij intensiever gebruik. Daarom wil ik hem opsturen naar Hi. Voordat ik dat doe wil ik hem unrooten, volgens de sticky van hierboven.

Het relocken van de bootloader was gelukt, ook al kwam er wel een soort van foutmelding (screenshot). Daarna wilde ik de .ruu openen op mijn pc, maar die bleef hangen bij het bijwerken van de handtekening. Daarna gaf hij een foutmelding dat ik een geschiktere tool moest opzoeken. Daarna heb ik nog een ruu geprobeerd en die zei hetzelfde.

Vervolgens kon ik alleen in de fastboot, voor de rest deed niks het meer. Toen heb ik de bootloader weer opnieuw unlocked en deed het toestel het weer normaal.

Wat kan het probleem zijn?

Bijlage:

wybren

wybren

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 190
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 21:38

wybren
Beste allen,

Mijn beeldscherm flikkert bij intensiever gebruik. Daarom wil ik hem opsturen naar Hi. Voordat ik dat doe wil ik hem unrooten, volgens de sticky van hierboven.

Het relocken van de bootloader was gelukt, ook al kwam er wel een soort van foutmelding (screenshot). Daarna wilde ik de .ruu openen op mijn pc, maar die bleef hangen bij het bijwerken van de handtekening. Daarna gaf hij een foutmelding dat ik een geschiktere tool moest opzoeken. Daarna heb ik nog een ruu geprobeerd en die zei hetzelfde.

Vervolgens kon ik alleen in de fastboot, voor de rest deed niks het meer. Toen heb ik de bootloader weer opnieuw unlocked en deed het toestel het weer normaal.

Wat kan het probleem zijn?

Probleem is na veel zwoegen en hulp van iemand van xda opgelost. Te lang en ingewikkeld om hier neer te zetten. Mocht iemand problemen hebben met unrooten, kan hij of zij bij mij terecht, ben sinds deze week expert.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren