Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2013
  • 18:03

Beste AW lezers!

Ik heb de HTC One nu ongeveer 2 weken, en ben er erg tevreden over! Maar toch heb ik hier en daar wel een paar minpuntjes:

• De camera lagt soms. Meestal is dat wanneer ik snel een paar foto's achter elkaar maak. Het lijkt dan alsof hij niet goed kan focussen, waardoor ik zo'n 10 seconden moet wachten voordat hij een foto maakt. Is dit herkenbaar?
    Ik installeer nu Android 4.2.2. via TrickDroid 7.5.0., dus misschien is dat ondertussen al verholpen.

• HTC Backup service vindt ik een tegenvaller. Voorzover ik weet maakt hij geen backup van mijn applicatie data. (Bijvoorbeeld ik heb een highscore bij een spel). Ik had verwacht dat hij meer zou ‘backuppen’

• Als iemand mij belt, moet ik eerst mijn pincode invoeren, voordat ik kan opnemen. Erg vervelend.

• Blinkfeed heeft naar mij mening te weinig instellingen. Een mega plus voor mij zou zijn als ik NRC Next erop kan aansluiten.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over de HTC One

RMike

RMike

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2013
  • 09:40

Dat camera probleem ben ik nog niet tegengekomen.

Blinkfeed is inderdaad wat te amerikaans voor mijn smaak en mist de opties die ik verwacht had.

Heb ook een minpunt te melden, het Beats Audio ruist als je met oordoppen een filmpje kijkt. Vooral op stillere momenten is dit zeer te merken. Weet niet of dat gewoon altijd zo is bij Beats? (dit is mijn eerste apparaat met Beats)

Len

Len

• Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2013
  • 13:54

RMike
Heb ook een minpunt te melden, het Beats Audio ruist als je met oordoppen een filmpje kijkt. Vooral op stillere momenten is dit zeer te merken. Weet niet of dat gewoon altijd zo is bij Beats? (dit is mijn eerste apparaat met Beats)

Hmm, ik heb dat probleem zelf nog niet ondervonden. Maar op zich is het logisch, want je audio wordt hardware matig, maar ook virtueel geboost. Dan kan er ruis ontstaan. Als het erg vervelend is moet je hem ruilen.

RMike

RMike

• Lid sinds 10 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2013
  • 09:56

Len
RMike

Hmm, ik heb dat probleem zelf nog niet ondervonden. Maar op zich is het logisch, want je audio wordt hardware matig, maar ook virtueel geboost. Dan kan er ruis ontstaan. Als het erg vervelend is moet je hem ruilen.
Nee zo vervelend is het niet, alleen bij het kijken van filmpjes op laag volume en momenten dat er vrijwel niks gezegd word.
Oplossing is ook simpel: Gewoon ff Beats uit

Richard38

Richard38

• Lid sinds 29 november 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 09:35

Goedemorgen allemaal,

Ik heb ook een paar minpuntjes van de Htc One.

De mailapplicatie kan mijn mail niet goed doorgeven, ik moet altijd op afbeeldingen openen klikken!!

Bij mijn Htc Incredible S had ik dit probleem niet,omdat je zelf kon bepalen wat hij opent.
De accuduur valt zwaar tegen. Hij moet echt elke dag aan de lading.

Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2013
  • 11:19

Wat boeit het dat ie iedere dag aan de lader moet, je woont in een huis met stopcontacten neem ik aan ?

Len

Len

• Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2013
  • 13:30

Richard38
Goedemorgen allemaal,

De mailapplicatie kan mijn mail niet goed doorgeven, ik moet altijd op afbeeldingen openen klikken!!

Bij mijn Htc Incredible S had ik dit probleem niet,omdat je zelf kon bepalen wat hij opent.

Het probleem van de mail ben ik nog niet tegengekomen, ik gebruik eigenlijk ook alleen de gmail applicatie 8-).

Met matig gebruik haal ik de 2 dagen wel hoor. Maar wat had je verwacht van een telefoon met een HD resolutie?

kelderloch

kelderloch

• Lid sinds 11 januari 2012
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2013
  • 14:09

Richard38
Goedemorgen allemaal,

Het is bewust gedaan dat de foto's/plaatjes in de mailtjes niet doorkomen.
Zo spaar je data…. Ergens in het menu kun je dit waarschijnlijk wel aanpassen.

Kortom, dit is geen minpunt maar een manier om data te besparen.
In mijn Desire S was dit ook al het geval.

Oja, als je accuduur belangrijker vindt dan een 4,7 inch Full HD scherm incl. quadcore dan moet je niet voor deze (of soortgelijk) kiezen. Dus gewoon s'nachts aan de lader, geen probleem toch. Niet?

Groet, Kelderloch

Bewerkt (17 juni 2013 14:56)
Switch1956

Switch1956

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 19:01

Ik heb de One nu een paar weken. Ik ben tevreden over het toestel. Wat mij wel opvalt is het energieverbruik bij het navigeren. Ik heb al diverse toestellen gehad (IOS, WP 7&8 en Android). Wanneer ik deze telefoons voor navigeren gebruikte in de auto (aangesloten op de stroom), dan laadde hij tevens de batterij op. Nu blijkt dat het niveau van de batterij van de One langzaam afneemt wanneer ik hem aansluit in mijn auto en tegelijkertijd TomTom gebruik. Vanmiddag na een uur navigeren liep het batterijniveau terug van 63% naar 61%. Had ik vroeger na een paar uur navigeren een volle batterij, nu loop ik het risico met een lege batterij te eindigen. Kan iemand mij uitleggen waarom de One dit problemen heeft?

GSX-steR

GSX-steR

• Lid sinds 31 maart 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2013
  • 14:49

gebruik je een originele HTC auto autolader?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren