Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

roan_050

roan_050

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2013
  • 15:48

Hallo lezer,

Ik heb een vraag… wat is jullie ervaring van HTC Sense?

MVg

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2013
  • 17:08

Prima heel soepel en zonder lag bevalt me heel goed mijn vorige sense ervaring was dat er nog wel eens wat lag in zat. Maar bij deze totaal geen last van . En natuurlijk veel leuke functies,

roan_050

roan_050

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2013
  • 21:08

reinierkramer
Prima heel soepel en zonder lag bevalt me heel goed mijn vorige sense ervaring was dat er nog wel eens wat lag in zat. Maar bij deze totaal geen last van . En natuurlijk veel leuke functies,

en wat vindt je van blinkfeed?

Celf

Celf

• Lid sinds 24 februari 2009
  • Berichten 135
  • Reputatie 10
  • 1 juni 2013
  • 11:48

Sense is in mijn ogen stukken prettiger dan bijv. Touchwiz van Samsung. Minder bloatware e.d. Het systeem lijkt er niet trager door te worden. Het taken programma (hoort ook bij Sense) is eigenlijk bagger omdat, als je de agenda widget gebruikt, een taak ineens een “hele dag” afspraak lijkt te zijn en als het er meerdere zijn staan ze de hele dag in beeld.
Blinkfeed vind ik een ander verhaal. Dit moet absoluut nog “getuned” worden. Zo is het mogelijk om agenda afspraken toe te voegen en Blinkfeed zou hier “intelligent” mee om gaan. Ik vertaal dat als de afspraken op tijd in beeld brengen. Niets is minder waar. Regelmatig komt het voor dat afspraken helemaal niet in beeld komen maar al scrollend opgezocht moeten worden. Daarnaast wordt ik nog vaak lastig gevallen door tegels met HTC tips en trucs ondanks het feit dat ik dit in de settings uitgeschakeld heb. Het programma heeft absoluut meer links nodig waarbij het mogelijk zou moeten zijn om landen te combineren.

Bewerkt (1 juni 2013 11:50)
roan_050

roan_050

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2013
  • 17:01

Celf
Sense is in mijn ogen stukken prettiger dan bijv. Touchwiz van Samsung. Minder bloatware e.d. Het systeem lijkt er niet trager door te worden. Het taken programma (hoort ook bij Sense) is eigenlijk bagger omdat, als je de agenda widget gebruikt, een taak ineens een “hele dag” afspraak lijkt te zijn en als het er meerdere zijn staan ze de hele dag in beeld.
Blinkfeed vind ik een ander verhaal. Dit moet absoluut nog “getuned” worden. Zo is het mogelijk om agenda afspraken toe te voegen en Blinkfeed zou hier “intelligent” mee om gaan. Ik vertaal dat als de afspraken op tijd in beeld brengen. Niets is minder waar. Regelmatig komt het voor dat afspraken helemaal niet in beeld komen maar al scrollend opgezocht moeten worden. Daarnaast wordt ik nog vaak lastig gevallen door tegels met HTC tips en trucs ondanks het feit dat ik dit in de settings uitgeschakeld heb. Het programma heeft absoluut meer links nodig waarbij het mogelijk zou moeten zijn om landen te combineren.

zou je dan liever HTC Sense of de Nexus editie op je HTC One hebben?

Celf

Celf

• Lid sinds 24 februari 2009
  • Berichten 135
  • Reputatie 10
  • 1 juni 2013
  • 17:27

roan_050
zou je dan liever HTC Sense of de Nexus editie op je HTC One hebben?

Ik heb begrepen dat de eventuele “Nexus” editie wel over Beatsaudio beschikt. Als dat inderdaad het geval is stap ik over op de kale android versie. Het geluid MET Beatsaudio klinkt stukken beter dan zonder.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren