Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

zwaapmans

zwaapmans

• Lid sinds 31 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2013
  • 14:02

Net mn nieuwe One binnen. Ik komt er niet achter hoe ik de apps overkrijg die data bevatten. Gewone apps gaat prima, maar de apps waar ik zelf gegevens in heb staan, krijg ik niet met die gegevens over. Backup programma's hikken op het ontbreken van de SD card in de One. Ik zie vast iets over het hoofd….wie weet het?

general

general

• Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2013
  • 02:44

Wat ik je zo kan vertellen is dat je met Titanium Backup prima backups kan maken inclusief die gegevens die je in bepaalde apps hebt staan. Ik denk aan bepaalde spellen met de high scores of bijvoorbeeld bepaalde apps die inloggegevens bevatten, zoals WhatsApp en dergelijke. Uiteraard moet je toestel geroot zijn, zowel het oude toestel als het nieuwe toestel. Ik heb het een en ander zelf ook gedaan, eerst mijn oude toestel, dat was een SGS-II geroot, Titanium Backup geinstalleerd, een volledige backup gemaakt van mijn gedownloade bestanden. De backup map van Titanium Backup gekopieerd naar mijn HTC ONE, die ik inmiddels ook geroot heb. Titanium Backup geïnstalleerd op de HTC ONE en toen via TB de backup terug laten zetten. Werkte perfect, alle apps inclusief data en gegevens staan weer netjes terug en gebruiksklaar op de HTC One. Ik geloof dat Carbon,tegenwoordig “Helium” ook kan backuppen zonder geroot te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Maar je moet in ieder geval op beide toestel hetzelfde backup programma hebben geïnstalleerd.
Op het forum staan ook wel enkele how to's voor Titanium Backup, even de zoekfunctie gebruiken.
Succes!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren