Start hij op met t-mobile logo, en staan er al standaard apps van t-mobile op?
Heb je al wel een update gedaan? want daarna werd hij hier pas branded. Maar zie het probleem niet of hij nu wel of niet branded is what is your point?
ik heb gewoon liever non branded.
hij start niet op met t mobile logo en t mobile app stond er niet.
waarschijnlijk heb ik dus non branded
Ik had hem eerst met tmobile logo. Toen een factory reset gedaan zonder simkaart erin en nu is hij stock. Ik vermoed hierdoor dat de toestellen van tmobile sim branded zijn.
Ik zou, volgens mijn contract, een T-Mobile branded toestel moeten hebben. Alleen heb ik nog niet kunnen ontdekken waar T-Mobile iets heeft veranderd of toegevoegd aan mijn ONE.
Weet iemand waar ik het moet zoeken?
GraadCias
Ik zou, volgens mijn contract, een T-Mobile branded toestel moeten hebben. Alleen heb ik nog niet kunnen ontdekken waar T-Mobile iets heeft veranderd of toegevoegd aan mijn ONE.
TopGear63GraadCias
Je hoort bij het opstarten van de telefoon een T-Mobile splash screen te zien, ook zijn er meerdere apps van t-mobile op je toestel zoals hun eigen browser en travel'n'surf, deezer etc.
Overigens moet je wel je sim erin gestopt hebben, ik kreeg deze content niet tot ik mijn sim erin had gedaan.
Ten slotte zie je ook aan de versienummer of je een t-branded hebt, 1.29.11.111 is t-mobile
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
beste mensen,
ik heb mijn htc t mobile versie ontvangen maar volgens mij heb ik de unbranded gekregen.
hoe kan je dat controleren?