Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rj

rj

• Lid sinds 26 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 09:37

Ik heb wat problemen met de htc ONE ik weet nu niet of het licht aan mijn provider of aan de telefoon.

Het probleem doet zich voor dat als ik iemand wil bellen dat dit vrij lang duurt voor dat ik iets kan doen(bijvoorbeeld direct op luidspreker zetten of het gesprek beëindigen, dit kon ik wel met mijn htc Sensation)
Als ik dan toch eenmaal iets kan doen maakt de telefoon geen geluid dat hij over gaat.
Naar wat vragen en uitproberen gaat de telefoon wel over naar wie ik bel. Als deze opneemt gaat de tijd ook wel lopen op mijn telefoon alleen ik hoor niemand praten en niemand hoort mij praten.(Is toch wel erg handig tijdens het bellen lijkt mij).
Als ik ophang blijft de telefoon in gesprek als ik dan naar home ga en slide het menu balkje naar beneden en ik druk op het gesprek bestaat die niet meer(gebeurt alleen als gesprek beëindigd is) zolang ik dit niet doe geeft de telefoon aan dat ik in gesprek ben.
Als de andere ophangt merk ik dit niet mijn telefoon geeft aan dat ik nog steeds aan het bellen ben terwijl de andere allang heeft opgehangen.
Ook geeft de telefoon soms aan dat ik geen netwerk heb maar ik heb wel 3 tot 5 streepjes staan voor het bereik. Als ik toch een keer bel en het hele proces afwacht en ik bel weer opnieuw geeft de telefoon aan dat de oproep niet verzonden is.

Ik kan gewoon muziek afspelen en ik kan ook sms’en.
Ik heb wel sinds vrijdag 24 mei mijn abonnement verlengt en ik heb, zoals het hoort, een micro sim mee gekregen. Ik heb ook sinds die vrijdag mijn telefoon.
Mijn provider is Vodafone.
Ik heb de telefoon al een paar keer opnieuw opgestart en ik heb de telefoon ook al uit gehad en de sim kaart er uitgehaald. Echter werkt dit niet want ik blijf het probleem behouden.
Ik heb nog geen hard reset of terug gezet op fabriek instellingen. Dat lijkt me toch niet echt nodig om dat nu al te doen in zo’n korte tijd. Zeker omdat ik de telefoon niet besteld heb maar gekocht heb in een winkel dus ik verwacht ook niet dat er software van mijn provider in zit.

Heeft iemand anders deze problemen ook? Of weet iemand wat ik hier aan kan doen?

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 20:32

Raar probleem man ! probeer een andere simkaart en evt als dat niet werkt een factory reset als dit allemaal niet werkt weet je zeker dat het aan je toestel ligt en dat je snel terug moet gaan naar de winkel voor garantie.

rj

rj

• Lid sinds 26 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 23:34

Ik heb de telefoon op fabrieks instellingen terug gezet.
Dit had jammer genoeg niet het gewenste effect.
Morgen maar even terug er mee dan aangezien ik de enigste ben die een micro sim heeft hier zo.
Ik zal laten weten wat hun er van zeggen.

rj

rj

• Lid sinds 26 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 mei 2013
  • 20:15

Ik ben er gister mee terug gegaan naar de belcompany.
Naar het plaatsen van een nieuwe sim kaart bleek het een hardware fout te zijn.
Niet heel erg even doosje mee nemen en bonnetje en ik kon direct een nieuwe krijgen.
Nu een zwarte in plaats van een zilveren ik moet zeggen die is wel mooier.

Dus voor de gene die ook zo'n probleem heeft je zult dan toch terug moeten, wil je dit voor blijven test gelijk je telefoon uit in de winkel heb ik toen maar wel gedaan. Is er wat mis mee in de winkel kun je gelijk nieuwe mee krijgen.

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2013
  • 23:02

rj
Ik ben er gister mee terug gegaan naar de belcompany.
Naar het plaatsen van een nieuwe sim kaart bleek het een hardware fout te zijn.
Niet heel erg even doosje mee nemen en bonnetje en ik kon direct een nieuwe krijgen.
Nu een zwarte in plaats van een zilveren ik moet zeggen die is wel mooier.

Dus voor de gene die ook zo'n probleem heeft je zult dan toch terug moeten, wil je dit voor blijven test gelijk je telefoon uit in de winkel heb ik toen maar wel gedaan. Is er wat mis mee in de winkel kun je gelijk nieuwe mee krijgen.

Dan is dat wel netjes opgelost man dat ze hem niet voor reparatie opsturen en gelijk een nieuwe vind ik wel een beetje vreemd trouwens.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren