Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OPPO Reno 10x Zoom

• Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Celf

Celf

• Lid sinds 24 februari 2009
  • Berichten 135
  • Reputatie 10
  • 13 juni 2013
  • 13:35

senesta
Len
Volgens mij heb ik geen branded toestel gekregen… Zag namelijk geen T-Mobile logo bij het opstarten, en er stonden ook geen t-mobile applicaties op.

Maar ik draai ondertussen een custom rom 8-), bevalt net wat beter.

Waar kun je een branded toestel aan herkennen? Aan de doos en het toestel zie ik niets. Ik heb ook geen T-mobile meuk gevonden op mijn telefoon. Maar heb ook gelezen van mensen dat ze ene update kregen en toen alsnog de zooi kregen.

Is het serienummer ook anders of zo?

Toen ik tussen de diverse meldingsgeluiden het T-Mobile meldingsgeluid zag staan wist ik genoeg. CID Getter (play store) bevestigde mijn vermoeden dat ook ik een T-mobile toestel heb, zonder dat ik het aan het opstarten, de doos en/of logo's en icoontjes e.d. kon zien.

Op zich niets mis mee maar ik krijg het bange vermoeden dat zodra HTC met de 4.2.2 update komt ik nog wel 'ns heel lang moet wachten alvorens t-mobile zo ver is.

senesta

senesta

• Lid sinds 09 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 13:44

Celf
senesta
Len
Volgens mij heb ik geen branded toestel gekregen… Zag namelijk geen T-Mobile logo bij het opstarten, en er stonden ook geen t-mobile applicaties op.

Waar kun je een branded toestel aan herkennen? Aan de doos en het toestel zie ik niets. Ik heb ook geen T-mobile meuk gevonden op mijn telefoon. Maar heb ook gelezen van mensen dat ze ene update kregen en toen alsnog de zooi kregen.

Toen ik tussen de diverse meldingsgeluiden het T-Mobile meldingsgeluid zag staan wist ik genoeg. CID Getter (play store) bevestigde mijn vermoeden dat ook ik een T-mobile toestel heb, zonder dat ik het aan het opstarten, de doos en/of logo's en icoontjes e.d. kon zien.

Op zich niets mis mee maar ik krijg het bange vermoeden dat zodra HTC met de 4.2.2 update komt ik nog wel 'ns heel lang moet wachten alvorens t-mobile zo ver is.

Ja, inderdaad, ik zag het inderdaad bij mij ook. Wat ik me afvraag. Als je gaat proberen een custom rom erop te zetten loop je dan wel gewoon mee met de HTC updates? Of moet je dan nog aanvullend proberen je CID te vervangen?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 14 juni 2013
  • 13:45

Als je un-branded bent krijg je je updates direct van HTC zodra zij ze beschikbaar maken.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2013
  • 13:26

senesta
Celf
senesta
Len

Ja, inderdaad, ik zag het inderdaad bij mij ook. Wat ik me afvraag. Als je gaat proberen een custom rom erop te zetten loop je dan wel gewoon mee met de HTC updates? Of moet je dan nog aanvullend proberen je CID te vervangen?

Op het moment je een active custom rom erop zet, dan heb je dat probleem niet. Met een active custom rom bedoel ik een custom rom(b.v. TrickDroid) waar nog regelmatig aan gesleuteld wordt. Dit soort roms hebben altijd de laatste updates. Het enige nadeel is dat je het niet OTA krijgt, maar gewoon moet downloaden en via je je recovery moet installeren. Een kleine workaround, werkt voor mij prima :-)

Bewerkt (15 juni 2013 13:27)
MaxR

MaxR

• Lid sinds 27 april 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 april 2014
  • 19:31

Hey, zal ik je eens wat zeggen? Ik heb ook een HTC One M7 en die in ook bij hun branded (terwijl ik bij KPN zit), maar als ik opstart zie ik ook geen logo of apps dus je ziet het niet, alleen heb je een extra ringtones van hun en als Android KitKat 4.4 met Sense 6 komt, krijg je hem minstens 2 maanden later. Sinds KitKat er is met 5.5, zit ik al 2 maanden te wachten en vind het knap lastig. Misschien had je hier wat gaan.

GR. Max

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren