Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2013
  • 14:57

Vind de camera prima maakt mooie foto's zeker niet minder als mijn vorige telefoon de galaxy s3.

Bewerkt (21 mei 2013 10:03)
Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 16 mei 2013
  • 00:19

En waren de foto's op jouw oude S3 veel beter dan die op de S2 die ik nu nog heb?

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 21:51

Paulo;406822
En waren de foto's op jouw oude S3 veel beter dan die op de S2 die ik nu nog heb?

Daar zit zeker wel verschil in als ik de foto's van mijn oude s3 met mijn zus zijn foto's vergelijk die ook een s2 heeft zijn die toch echt wel beter als de s2.

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)
Booy1967

Booy1967

• Lid sinds 20 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2013
  • 14:53

Heb sinds kort n htc one zwarte versie en bevalt goed. Een puntje is dat als ik de koptelefoon op heb en luister naar bijvoorbeeld spotify of iets anders bij t vooruitspoelen van n muzieknummer automatisch de laatste oproep wordt gebeld. Als ik oproepengeschiedenis wis dan wordt t volgende nummer wel afgespeeld en niet de laatste oproep automatisch gebeld. Is dit op te lossen in t menu? Heb al n harde reset gedaan maar t probleem blijft t zelfde. Wie weet raadt?

Bewerkt (21 mei 2013 10:06)
Peej

Peej

• Lid sinds 15 mei 2011
  • Berichten 77
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 18:07

Hoe ervaren de mede ONE gebruikers het geluid? En dan met name de laagste stand ervan (beltoon,meldingen etc.) Vind dit eigenlijk nog te hard, had van mij nog wel een paar volumestappen (hardermaar vooral zachter) bij gemogen.

En de trilfunctie? Die van mij lijkt wel een drilboor als ik gebeld wordt. Het is bijna nog harder dan de ringtone zelf. Het lijkt wel alsof die trilfunctie op 200% staat ingesteld.
Zag op XDA dit vaker voorbij komen maar toch niet zoveel als ik dacht. Hoe ervaren jullie dit? is dit toestel specifiek misschien?

Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 24 mei 2013
  • 03:10

Vraagje aan de One-bezitters over GPS. In onderstaande video (vanaf 4:05) wordt gezegd dat het toestel moeite heeft om een GPS-fix te krijgen. Herkennen jullie dit probleem?

Video TechnoBuffalo: https://www.youtube.com/watch?v=kFnq7jDC1Yw

[Edit} In de volgende video wordt de HTC One behoorlijk ingehaald door de S4, zowel met GPS-fix als schermruimte. Balen, want vanwege het design en de FM-radio zou ik het liefst voor de One kiezen.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=9-A8QcS5YV8

Bewerkt (24 mei 2013 03:38)
Karl

Karl

• Lid sinds 24 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2013
  • 14:27

Paulo
Vraagje aan de One-bezitters over GPS. In onderstaande video (vanaf 4:05) wordt gezegd dat het toestel moeite heeft om een GPS-fix te krijgen. Herkennen jullie dit probleem?

Video TechnoBuffalo: https://www.youtube.com/watch?v=kFnq7jDC1Yw

[Edit} In de volgende video wordt de HTC One behoorlijk ingehaald door de S4, zowel met GPS-fix als schermruimte. Balen, want vanwege het design en de FM-radio zou ik het liefst voor de One kiezen.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=9-A8QcS5YV8

Ik heb zojuist voor het eerst GPS gebruikt met mijn One. Ik navigeer met Navigon en net als bij mijn vorige toestellen begon het navigeren net voordat ik bij mij de wijk uit rij. Dat houdt in dat de fix in minder dan een minuut plaatsvindt. Dus wat mij betreft is dit normaal.
Waar ik wel van baal is dat ik de officiële houder voor de One heb gekocht. Dit is een zeer degelijke houder, maar een groot nadeel is dat ik het toestel verplicht aan het laadsnoer moet hangen, want dat is tevens de bevestiging om het toestel niet uit de houder te laten vallen. Eigenlijk zou ik een tweede stekkertje, maar dan zonder snoer eraan, moeten hebben, maar ja, hoe kom je daar aan, is specifiek gemaakt voor bij de houder..Als iemand daar een tip voor heeft…

Htcboy

Htcboy

• Lid sinds 27 januari 2010
  • Berichten 125
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2013
  • 19:16

Pas sinds gisteren in bezit van dit toestel en wat mij toch opvalt buiten de zaken hierboven al geschreven is ook zijn trillen amai nog nooit een telefoon gehad die zo goed trilt !! De camera vindt ik toch ook een pluspunt in vergelijking met anderen die er kritiek op hebben

Bewerkt (28 mei 2013 17:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren