Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Song

Song

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 09:27

Tsja en dan is het wachten… Even een verhaaltje vooraf; in maart 2011 kocht ik m’n HTC Desire HD, wat een apparaat en wat was ik blij! Snel webwinkelen om een handig hoesje te kopen, helaas ontving ik het hoesje een paar dagen later dan de telefoon. En ja hoor, gelijk de eerste dag laat ik ‘m uit m’n klauwen vallen… resultaat op één hoekje zie je het zilverkleurig aluminium door de bruine verf heen. Verder geen probleem of schade en met één zilverkleurig hoekje heeft ie ’t toch goed gedaan. En dan komt nu binnenkort de “One” uit, ik heb nog enigszins getwijfeld maar mijn begeerte overtrof al snel mijn financieel-economisch inzicht … Oftewel; “die moet ik hebben”! Zal ik dan nu maar zorgen dat ik wel op tijd een hoesje, case , backcover, pouche of (flip) case koop?

Bij de Desire HD heb ik toentertijd een “PDair Leren Tas” gekocht ook wel bekend als een “book type” wat mij betreft een ideaal hoesje van een top kwaliteit. Na twee jaar nog prima in orde, handig met een plek voor het opbergen van een creditcard, nu enkel wat gebruiksporen.
Bij de aankoop van een Nexus 7 tablet dacht ik handig te zijn en bestelde via Ebay een case met keyboard, wat een mislukking, kwaliteit een stuk minder en het handige keyboard bleek helemaal niet handig te zijn en het ding is niet fatsoenlijk dicht te maken vanwege een ongelukkig verloopstekkertje. Kortom voor de liefhebbers ligt ie hier nog ongebruikt in de kast. Dan maar weer naar m’n vertrouwde PDair, en met die leren hoes heb je echt wat fatsoenlijks in handen!

En nu dan de “One”, wat zal ik kopen een Flip Top Type, Book Type, Horizontal Pouch of een Vertical Pouch Type? Ik heb natuurlijk al smachtend naar de YouTube filmpjes en de htc one 360 view gekeken en het lijkt mij een zo’n mooie telefoon, toch eigenlijk zonde om die op te bergen in een hoesje waarbij heel de achterkant verborgen is? Wat vind jij nu handig om je telefoon enigszins te beschermen?

Bewerkt (21 mei 2013 14:09)
woohaa69

woohaa69

• Lid sinds 03 maart 2013
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 10:03

Heb toentertijd voor mijn HTC Desire HD een lederen vertical pouch gekocht (van HTC zelf) en die beviel uitstekend. Al een paar keer op de grond laten vallen maar gelukkig geen schade aan de telefoon. Zie bij mijn iPhone vrienden regelmatig flip covers voorbij komen en dat ziet er ook dergelijk uit. Volgens mij is het voordeel hiervan dat je telefoon toch nog bescherming heeft als je hem daadwerkelijk gebruikt, bij de pouch heeft je telefoon bij gebruik geen bescherming. Dat in overweging nemende zou ik bij mijn volgende telefoon om die reden een flip cover nemen. Succes met je moeilijke keuze.

Android en Google fan van het eerste uur.

- Samsung Galaxy A8 2018
- Samsung tab A 2018 10.5 64gb/4gb
- Samsung Chromebook 3
- Acer Chromebook 14 CPS-471

iAndries

iAndries

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 327
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 12:53

idd zonde om z`n mooi telefoon in een hoesje te doen
Zodra the One uit is ga ik hem halen en gebruiken zonder hoes
Gelukkig laat ik mijn telefoon nooit vallen ( ff afkloppen )

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2013
  • 23:03

Song;392997
Tsja en dan is het wachten… Even een verhaaltje vooraf; in maart 2011 kocht ik m’n HTC Desire HD, wat een apparaat en wat was ik blij! Snel webwinkelen om een handig hoesje te kopen, helaas ontving ik het hoesje een paar dagen later dan de telefoon. En ja hoor, gelijk de eerste dag laat ik ‘m uit m’n klauwen vallen… resultaat op één hoekje zie je het zilverkleurig aluminium door de bruine verf heen. Verder geen probleem of schade en met één zilverkleurig hoekje heeft ie ’t toch goed gedaan. En dan komt nu binnenkort de “One” uit, ik heb nog enigszins getwijfeld maar mijn begeerte overtrof al snel mijn financieel-economisch inzicht … Oftewel; “die moet ik hebben”! Zal ik dan nu maar zorgen dat ik wel op tijd een hoesje, case , backcover, pouche of (flip) case koop?

Bij de Desire HD heb ik toentertijd een “PDair Leren Tas” gekocht ook wel bekend als een “book type” wat mij betreft een ideaal hoesje van een top kwaliteit. Na twee jaar nog prima in orde, handig met een plek voor het opbergen van een creditcard, nu enkel wat gebruiksporen.
Bij de aankoop van een Nexus 7 tablet dacht ik handig te zijn en bestelde via Ebay een case met keyboard, wat een mislukking, kwaliteit een stuk minder en het handige keyboard bleek helemaal niet handig te zijn en het ding is niet fatsoenlijk dicht te maken vanwege een ongelukkig verloopstekkertje. Kortom voor de liefhebbers ligt ie hier nog ongebruikt in de kast. Dan maar weer naar m’n vertrouwde PDair, en met die leren hoes heb je echt wat fatsoenlijks in handen!

En nu dan de “One”, wat zal ik kopen een Flip Top Type, Book Type, Horizontal Pouch of een Vertical Pouch Type? Ik heb natuurlijk al smachtend naar de YouTube filmpjes en de htc one 360 view gekeken en het lijkt mij een zo’n mooie telefoon, toch eigenlijk zonde om die op te bergen in een hoesje waarbij heel de achterkant verborgen is? Wat vind jij nu handig om je telefoon enigszins te beschermen?

Bumper mss…? ;-)

Bewerkt (21 mei 2013 14:18)
Song

Song

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 16:08

Ik ga het eerst eens uitproberen met een "Rubber Protect Case Tasche X-Style transparent für HTC One ( M7 )" via eBay. Als het niet bevalt, kan ik nog altijd naar PDAir.
Eerst nog eens wachten tot “the One” binnenkomt, pre-order van 21 maart…

Bewerkt (21 mei 2013 14:22)
Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 3 april 2013
  • 16:22

Song;397314
Ik ga het eerst eens uitproberen met een "Rubber Protect Case Tasche X-Style transparent für HTC One ( M7 )" via eBay. Als het niet bevalt, kan ik nog altijd naar PDAir.
Eerst nog eens wachten tot “the One” binnenkomt, pre-order van 21 maart…

Hey

als ik me niet vergis heeft de iPhone een gelijkaardige “case”…als het idd zoiets is denk ik wel dat je goed zit..laat je bevindingen eens weten ok..?

Bewerkt (21 mei 2013 14:23)
anoniem

anoniem

• Lid sinds 03 augustus 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 16:19

Ik kies zo als het nu staat ook over een half jaar voor de One en dan koop ik er waarschijnlijk: Belkin Wallet Case HTC One Black - PDAshop.nl of Melkco Leather Case HTC One Black - PDAshop.nl.
Die zien er naar mijn mening mooi en strak uit.
Als je voor volledige bescherming wilt kun je natuurlijk ook voor een otterbox gaan.

Ps: Op die site staan nog meer mooie cases.

Bewerkt (21 mei 2013 14:24)
evesion

evesion

• Lid sinds 04 april 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 12 april 2013
  • 22:12

Ik ga denk ik voor de HTC double dip flip case
http://www.youtube.com/watch?v=zCbuirZAXI0

Bewerkt (21 mei 2013 14:33)
Loïs

Loïs

• Lid sinds 21 maart 2013
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 15 april 2013
  • 10:21

evesion;399613
Ik ga denk ik voor de HTC double dip flip case
Official Double Dip Flip HTC One Case HC V841 - YouTube

leek me ook fijn, ik heb dat al thuis liggen)

Bewerkt (21 mei 2013 09:52)
anoniem

anoniem

• Lid sinds 03 augustus 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 21 april 2013
  • 16:01

Loïs;399971
leek me ook fijn, ik heb dat al thuis liggen)

Die dubble dip flip case is volgens veel mensen een slechte case, omdat hij je One niet helemaal beschermt en er zomaar uitvalt.

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren