Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 20 maart 2013
  • 11:02

Ach, smaken verschillen nou eenmaal. Persoonlijk vind ik de One niet mooier dan de S4. Zo gauw ze in de winkel liggen zal ik ze eens naast elkaar leggen, maar vooralsnog voel ik meer voor krasbestendig polycarbonaat dan voor snel beschadigend aluminium, en de mogelijkheid om een sd card en verwisselbare batterij te gebruiken vind ik ook best belangrijk.

Bewerkt (21 mei 2013 14:07)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

nepdance

nepdance

• Lid sinds 17 maart 2011
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 11:34

Definitely zilver.

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 11:54

@ NickSter:
Als ik naar de voorkant van de HTC One kijk (zilver) vind ik de combinatie van het zilver met de zwarte rand van het scherm niet mooi.
Ook vind ik de ik front speakers het design er totaal niet mooier op maken, de gaatjes aan de voorkanten verpesten het voor mij echt (los van de functionaliteit) bij de zwarte versie is dit een stuk minder zichtbaar. Voor mijn gevoel mist er gewoon iets aan de voorkant van de telefoon, iets wat de telefoon niet afmaakt.
Aan de achterkant verpesten de lijnen het ook, had het lekker straks gehouden.
Als ik dan zou moeten kiezen tussen de S4 en de One, zou ik toch voor de S4 kiezen. Niet vanwege het design, want dat is van beide gewoon niet geweldig. Afgaande op functionaliteit, ervaring met service en kwaliteit, wint Samsung het van HTC. Gelukkig heb ik nog meerdere keuzes en wordt het zowel de S4 als de One niet.

GraadCias;392267
Zegt iemand met een Samsung… :-\
Mijn welgemeende excuses dat ik je op je tere zieltje heb getrapt, omdat ik een negatieve mening had over je geliefde HTC.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 20 maart 2013
  • 11:58

On topic nu!
Het gaat over de voorkeur zwart of wit voor de HTC One.
Meningen over bouwkwaliteit of HTC vs. Samsung werd niet om gevraagd. Dat fanboy gedrag valt me een beetje tegen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

NickSter

NickSter

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 12:36

Sander M;392304
On topic nu!
Het gaat over de voorkeur zwart of wit voor de HTC One.
Meningen over bouwkwaliteit of HTC vs. Samsung werd niet om gevraagd. Dat fanboy gedrag valt me een beetje tegen.

Valt jou een beetje tegen? Nooit gehoord van fanboy gedrag in het Androidkamp? Wake up!

En bouwkwaliteit vind ik er wel toe doen bij de keuze (in het algemeen) voor zwart of wit. Een telefoon van mindere bouwkwaliteit en minder premium materialen zou ik nooit een witte variatant nemen omdat dat dan beter zichtbaar is. Een Samsung van plastic zou ik niet zo snel in het wit nemen bijvoorbeeld. maar zwart (iig zo donker mogelijk) zodat de het minder opvalt dat er mindere materialen worden gebruikt. De One neem ik wel in het zilver want die zit zo goed in elkaar en is zoveel aandacht besteed aan detail, dat mag gezien worden!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 20 maart 2013
  • 12:43

Ik heb het niet over het Androidkamp maar Androidworld.
Maar mijn doel hier is bereikt. Want nu kom je met een onderbouwde reactie waarom wit of zwart. In plaats van alleen maar afgeven zonder argumenten.

Verdere off-topic reacties zullen worden verwijderd.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ficino

ficino

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 13:08

Sander M;392318
Maar mijn doel hier is bereikt. Want nu kom je met een onderbouwde reactie waarom wit of zwart. In plaats van alleen maar afgeven zonder argumenten.

Een onderbouwde reacties waarom je zwart of wit mooier vindt? Wat is dat voor onzin? Het is een kwestie van smaak! Je kunt je mod taak ook te serieus nemen natuurlijk..

ficino

ficino

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2013
  • 13:17

Sander M;392318

Ah, je kunt niet tegen kritiek en dus verwijder je mijn bericht? Hahaha!!

GraadCias

GraadCias

• Lid sinds 28 februari 2013
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2013
  • 09:38

Voor diegene die nog twijfelen hier een filmpje met een vergelijk tussen de zwarte en de witte (alu) versie:

http://youtu.be/bcGS-lwQOC0

Bewerkt (21 mei 2013 14:08)
nederlandms

nederlandms

• Lid sinds 19 september 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 17 april 2013
  • 12:24

ik zit heel hard te twijfelen de zwart krijgt heel snel vinger afdrukken. maar ziet er mooi uit.
de zilveren is beter wanneer er aan de rand krassen komen. bij zwart zie je weer het zilvere alu.

Bewerkt (21 mei 2013 09:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren