Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

evesion

evesion

• Lid sinds 04 april 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 18:58

Ik heb hem binnen via t-mobile, gek genoeg (en gelukkig) is het een unbranded versie terwijl t-mobile aangeeft dat hun toestellen branded zijn. Wat een top telefoon trouwens!!

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)
niekie

niekie

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 802
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 18:59

evesion;406992
Ik heb hem binnen via t-mobile, gek genoeg (en gelukkig) is het een unbranded versie terwijl t-mobile aangeeft dat hun toestellen branded zijn. Wat een top telefoon trouwens!!
Heb je de update er al op staan dan?

GraadCias

GraadCias

• Lid sinds 28 februari 2013
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2013
  • 20:47

evesion;406992
Waarom denk je dat jouw telefoon unbranded is?

———- Update van bericht ———-

niekie;406993
Heb je de update er al op staan dan?
Welke update bedoel je?

evesion

evesion

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2013
  • 15:15

Er staat geen t-mobile software op zoals, groupon my-tmobile en travel en surf. Geen t-mobile logo en kreeg inderdaad gelijk een update binnen versie 1.29.401.12

———- Update van bericht ———-

Ik denk dat ik misschien weet waarom hij niet branded is
Ik had het toestel mee naar mijn werk genomen maar was de nieuwe t-mobile simkaart vergeten. Om hem uit te testen heb ik een andere simkaart in mijn toestel gedaan en via de wifi de update gedaan. Nu heb ik het vage vermoeden dat de one alleen branded wordt zodra je een t-mobile simkaart in het toestel stopt. De rede waarom ik dit denk is omdat ik vandaag in duitsland in een t-shop was en daar een demo model lag dat ook niet branded was en ook geen simkaart had.

Kan dit of heb ik gewoon geluk?

nederlandms

nederlandms

• Lid sinds 19 september 2009
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2013
  • 10:58

evesion;407173
Er staat geen t-mobile software op zoals, groupon my-tmobile en travel en surf. Geen t-mobile logo en kreeg inderdaad gelijk een update binnen versie 1.29.401.12

okey dus jij denkt dat als je de update doet zonder simkaart dat de htc one unbranded wordt?
dat ga ik dan eens proberen

Bewerkt (21 mei 2013 10:05)
evesion

evesion

• Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2013
  • 11:39

Ja dat vermoed ik

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2013
  • 11:50

nederlandms;407273
evesion;407173

okey dus jij denkt dat als je de update doet zonder simkaart dat de htc one unbranded wordt?
dat ga ik dan eens proberen

Dat werkt dus niet de update gaat niet herkent worden via de sim dat die ziet oke hier moet een tmobile update op, de software van je telefoon is dan al aangepast en de servers die de update verspreiden zien dat aan jou software.

Dus je zal geen update krijgen als nog door de simkaart er af te halen alleen, je moet toch zelf de originele software er op gaan zetten.

general

general

• Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2013
  • 14:07

Yaepah! Vandaag de zwarte binnen gekregen van Student Mobiel en het is een unbranded model. Daar was ik toch wel een beetje angstig voor dat het een T-Mobile branded versie zou worden.
Gelijk maar dat mediakastje aangevraagd want dat kan nog tot eind mei en ook daar al een bevestiging van ontvangen dat het binnen 10 werkdagen verzonden zou worden.
Hier nog even een linkje waar je dat mediakastje kan aanvragen, het is gratis en voor niks, dus doe er je voordeel mee, benodigdheden: aankoop- of registratiebon, imei-nummer en naw gegevens: Medialink
Playtime!

Update:
De medialink is ook binnen! Dit 2 dagen na aanmelden op bovenstaan Medialink link.

Bewerkt (26 mei 2013 04:52)

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 11:31

Ik ga hem niet komen om de reden dat het toestel zeer slecht te repareren valt (bron iFixIt). Mocht het toestel defect raken (valschade etc) dan kost het zeer veel geld deze te laten repareren. Ben je bijna beter af met een nieuw toestel. Verder ben ik na de HTC Derire, HTC Desire HD en de HTC One X+ een beetje uitgekeken op HTC. Mijn volgende toestel wordt een Samsung S4.

• HTC One Repairability Score: One out of 10 (10 is easiest to repair)
    Very, very difficult (possibly impossible?) to open the device without damaging the rear case. This makes every component extremely difficult to replace.
  • The battery is buried beneath the motherboard and adhered to the midframe, hindering its replacement.
  • The display assembly cannot be replaced without removing the rear case—this will make the most common repair, a damaged screen, nearly impossible.
  • Copper shielding on many components is difficult to remove and replace.
  • Solid external construction improves durability.

Karl

Karl

• Lid sinds 24 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 13:41

copymaster
Ik ga hem niet komen om de reden dat het toestel zeer slecht te repareren valt (bron iFixIt). Mocht het toestel defect raken (valschade etc) dan kost het zeer veel geld deze te laten repareren. Ben je bijna beter af met een nieuw toestel. Verder ben ik na de HTC Derire, HTC Desire HD en de HTC One X+ een beetje uitgekeken op HTC. Mijn volgende toestel wordt een Samsung S4.
  • HTC One Repairability Score: One out of 10 (10 is easiest to repair)
    Very, very difficult (possibly impossible?) to open the device without damaging the rear case. This makes every component extremely difficult to replace.
  • The battery is buried beneath the motherboard and adhered to the midframe, hindering its replacement.
  • The display assembly cannot be replaced without removing the rear case—this will make the most common repair, a damaged screen, nearly impossible.
  • Copper shielding on many components is difficult to remove and replace.
  • Solid external construction improves durability.

Misschien even een tip voor een ieder die zijn mobieltje stuk laat vallen. Op veel inboedelverzekeringen is deze schade gewoon te verhalen. Ook als hij per ongeluk wordt meegewassen in de wasmachine. Let wel even op of de dekking ook buitenshuis geldt, dit verschilt per verzekeraar. Ook kan er een eigen risico van toepassing zijn.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren